SpiderPig Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 var du å kjørte på e6 i trondheim i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 Nei, var nok ikke det gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Nei, var nok ikke det gitt.. da var det en veeeeldig lik en som var ute å kjørte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Hmm, veldig lik?! Hvem kan det være tro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Du må ha kjørt der i forgje uke rettning Trondheim hvertfall, for da møtte jeg deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Det er altså en lik en til! Hmm.. Interesting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bettanjr Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Har sett en i Trondheim jei å.. men d virker som den er breddet (ikke sikker men)... den er mye rødere enn din!!! candy rød tenker jei... og delingen er anerledes ( d vil si feil deling hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 automote? Hadde vært arrtig å sett den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Er Candy i Anders sin lakk også, det var en gang en e36 som var rød og svart fra oss men den er hvit nå. Kan ikke huske vi har bygd en til rød/svart e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 automote?Hadde vært arrtig å sett den da. veldig vanskelig å studere den når den kom imot meg på e6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Ja, det er det jo.. Ble bare veldig innterisert i hvordan denne så ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 Du må ha kjørt der i forgje uke rettning Trondheim hvertfall, for da møtte jeg deg! Spørs hvor du så meg da, men kjører jo fra Oslo til Kolomoen hver fredag hvertfall SpiderPig: Var det en E46 du møtte altså? Lik min? Sikkert n som har blitt inspirert da Høhøø.. Men uansett, vurderer salg nå, eller så kommer den ut for salg til våren igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 ..og hva vurderer du hvis denne blir solgt? Volvo 940 stv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 Vurderer nye Polo GTI som kommer i September faktisk.. 170hk på 1,4l så avgiftene ikke er skyhøye, samt turbo og kompessor da;-) Ellers så blir det ny Scirocco på, eller er fornuftig ng bruker penga på hus, får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Svikter du BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå