Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

Du må ha kjørt der i forgje uke rettning Trondheim hvertfall, for da møtte jeg deg! :wink:

Spørs hvor du så meg da, men kjører jo fra Oslo til Kolomoen hver fredag hvertfall ;)

SpiderPig: Var det en E46 du møtte altså? Lik min?

Sikkert n som har blitt inspirert da ;)8) Høhøø..

Men uansett, vurderer salg nå, eller så kommer den ut for salg til våren igjen...

sikkert en som har blitt inspirert ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

DU hvet at hvis du selger denne anders, så blir du nødt til å fikse opp e36 å ha den i tilegg;) kan ikke gå hgelt bort fra bmw.

Men Scirocco`en med styling er døds lekker da, så skjønner den litt;)

Og hus også er jo veldig deilig å komme i gang med, kjekt i ha sitt eget..

Skal du på gatebil ell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer nye Polo GTI som kommer i September faktisk.. 170hk på 1,4l så avgiftene ikke er skyhøye, samt turbo og kompessor da;-)

Ellers så blir det ny Scirocco på, eller er fornuftig ng bruker penga på hus, får se..

Aha. Ingen dårlige valg noen av de, bortsett fra det tullet du sier om hus, unger og fjøs.

Men ja..godt å høre at du er åpen for andre merker enn kun bmw også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer nye Polo GTI som kommer i September faktisk.. 170hk på 1,4l så avgiftene ikke er skyhøye, samt turbo og kompessor da;-)

Ellers så blir det ny Scirocco på, eller er fornuftig ng bruker penga på hus, får se..

Valget med Polo forstår jeg ikke så mye av, men den nye Sciroccoen er faktisk dødstøff! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit med andre merker, det er størrelsen jeg ikke forstår. Vi er omtrent "same size" , med noen kilo lettere i din favør, og jeg kan ikke forstå at du ønsker å fly rundt i en sånn liten miniføner som det der! Vel så bor du i byen og, vel så er du singel, men likkavæææl da! At du er EN og vil parkere overalt betyr ikke at det er på tide å kjøpe seg en bil du kler deg i stedet for en bil som bare kler deg..

Ærlig talt, når min mor syns volvo c30en sin er for liten, tungvinn og komme baki, liten bagasjeplass, ja rett og slett upraktisk, så sier det seg litt om hvordan sånn minibil egentlig er å eie..

Motor og hk, jaja.. Utseende, jaja.. Lite avgifter, bla bla.. Det vil fortsatt være en liiiiiiten bil..

Men whatever.. Vi får se hva du føler den dagen jeg fliser forbi deg i 100 sona etter harrytur til sverige med breitbauen, med kona foran og to unger baki, bagasjerommet fullt i snop, kjøtt, brus, alkohol og røyk, med godt driv, fornøyde på tur hjem.. Da hjelper det ikke om du kommer med 200 illsinte hester i no miniføner, da har du tapt likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avgifter blir ikke en god grunn for å handle bil.

Utlegget med å kjøpe en bil er vel ikke så farlig for de fleste.. Bankene fikser det..

Det må jo være differansen på kjøpe- og salgssum som i hovedsak bestemmer hvor "smart" ett kjøp har vært..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke avgiftene jeg henger meg så mye opp i, men liker utseende på dem.. Har jo såvidt plass til baggen i bmw'en og, så er ikke bortskjemt med stor plass fra før;-)

Og grunn at jeg velger VW (eller Audi) er at jeg får bilene billigere enn mannen i gata, deler til innkjøpspris, og omtrent gratis verksted/service besøk.. Så differansen mellom kjøp og salg blir ikke så halvgæli..

Skal på gatebil på lørdagen, med nye hjul på ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke avgiftene jeg henger meg så mye opp i, men liker utseende på dem.. Har jo såvidt plass til baggen i bmw'en og, så er ikke bortskjemt med stor plass fra før;-)

Og grunn at jeg velger VW (eller Audi) er at jeg får bilene billigere enn mannen i gata, deler til innkjøpspris, og omtrent gratis verksted/service besøk.. Så differansen mellom kjøp og salg blir ikke så halvgæli..

Skal på gatebil på lørdagen, med nye hjul på ;-)

Nye hjul ja, hmm:p Blir spennende! Bare lørdag altså? Hmm, blir lite kjentfolk der de første dagene da. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke avgiftene jeg henger meg så mye opp i, men liker utseende på dem.. Har jo såvidt plass til baggen i bmw'en og, så er ikke bortskjemt med stor plass fra før;-)

Og grunn at jeg velger VW (eller Audi) er at jeg får bilene billigere enn mannen i gata, deler til innkjøpspris, og omtrent gratis verksted/service besøk.. Så differansen mellom kjøp og salg blir ikke så halvgæli..

Skal på gatebil på lørdagen, med nye hjul på ;-)

jeg låner gamle hjulene dine til helgen jeg da? ;) så får jeg vært med også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...