anders87 Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 Er 83 modell jeg. Du er vel 87? Hehe, ja, hvordan visste du det?! Heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 Siste er att felger kommer til forhandler i løpet av uka! Krysse fingra Jaha? Det er bra! Men hvorfor har ikke jeg fått hørt noe om det her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Siste er att felger kommer til forhandler i løpet av uka! Krysse fingra Jaha? Det er bra! Men hvorfor har ikke jeg fått hørt noe om det her? hehe er rimelig ferske nyheter detta veit du Fikk vite det for noen timer siden selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 Hehe, skjønner, skjønner Men kan du ringe meg så fort du har sjansen? Natt eller dag, samma det.. Noe viktig jeg må snakke med deg om, men siden du er i India gidder jeg ikke og ringe for og kanskje vekke deg elns Okay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Er 83 modell jeg. Du er vel 87? Hehe, ja, hvordan visste du det?! Heheh Du fortalte at du hadde gått i klassen til søskenbarnet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Trodde du hadde smugtitta litt ekstra på nicket mitt jeg nå Hehe.. Var på Hellbillies i går på hamar eller? Var vel et eller annet ved Vikingskipet elns? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Skjer det noe her da? Og du har ikke tenkt å skifte ut noe i interiøret vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Tja, ting går da fremover.. Felgene er visst rett rundt hjørnet, kommer til Norge iløpet av neste uke Gleder meg litt for og si det sånn! Byner og bli lei og kjøre Sierra nå, hvertfall når snøen snart er borte, hehe.. Anlegget blir også ferdig til uka.. Terje Staf som bygger.. Kommer bilder etterhvert av det òg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Trodde du hadde smugtitta litt ekstra på nicket mitt jeg nå Hehe.. Var på Hellbillies i går på hamar eller? Var vel et eller annet ved Vikingskipet elns? Det var landbruksmesse der Stappa med drita bønder:) Ja stod vakt foran scenen når Hellbillies spilte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Jeg var på Hellbellies på lørdag.. Hehe.. Var en minibuss med noen kompiser som var på en liten visitt i Hamar.. Må legge ut bilder så fort felger er på anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Will do, will do Men de trenger nok en uke til på seg før dem kommer over grensa Men skal legge ut bilder med engang ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Har du forresten fått skiltet E36'n din igjen? Er vel kjekt å få unna den nå som E46'n begynner å nærme seg veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Hehe, nei har ikke det Mexos Står like godt i garsjen den gitt.. Men må snart ta en kraftanstrengelse ja.. Blitt mye jobbing i det siste, ble f... meg 72t uka her, og da slutta jeg kl 13 idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Du vil ikke selge schmidt hjula da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Hehe, nei har ikke det MexosStår like godt i garsjen den gitt.. Men må snart ta en kraftanstrengelse ja.. Blitt mye jobbing i det siste, ble f... meg 72t uka her, og da slutta jeg kl 13 idag! Såpass ja. Har tatt T-banen forbi der dere holder på i Holmenkollen flere ganger og da har det ikke skjedd mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå