|Ole| Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Da har du jo flaks, den er tilsalgs Du må tru eg er i sterk vurderings fase!! Her for eit par år sidan var eg jo ute etter Breitbau`en og men den blei solgt forann nasa på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Ja stemmer det.. Er bare og ta nærmere kontakt hvis det er noe du lurer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Ja stemmer det.. Er bare og ta nærmere kontakt hvis det er noe du lurer på Skal gjere det men før eg gjer det så må eg snakke med banken, gidde ikkje nokken falske forhåpninger denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Hehe nei forstår den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Fortsatt tilsalgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Denne fortjener en gratis bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 24, 2011 Forfatter Share Skrevet September 24, 2011 Jo takk Har satt en høstpris til 139K også, så vil påstå dette er skambillig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 139??? nesten så jeg kjøper den for det! Men jeg bor på Gran Canaria nå så det går ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Rart om du ikke for solgt den til den prisen !! Er det det kun vag som er tingen nå eller ? Han som polerte biln din. Tror du han kunne vært interessert i å polere den nye vinter tralla våres ? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Hehe neida, har en e30 også som blir dullet med Hmm, han pleier ikke og ta på seg jobber sånn, men kan jo alltids høre med han Ellers er jo Kenneth Nilsen på Hamar RÅ på detailing! Eller Øyvind hos AutoClean i Elverum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Da ble denne solgt før vinteren alikevel, det var godt! Brent inne med denne leeenge og vært ute med den bare 1 gang i år før salget, men var vemodig og se den dra fordet.. Kommer nok til og bli godt tatt vare på også, mulig med en liten oppgradering eller to Så vil takke alle som har fulgt med i denne tråden på godt og vondt Fra da jeg kjøpte den: Og sånn den ble seende ut tilslutt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Gratulerer med salg Anders. Håper denne kjøperen er mer seriøs enn den forrige! Nå skal du kjøpe deg en grom bil ! ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Takk takk Mads Det er han ja, kjenner han fra før, og han er medlem innpå her og i bmwccn Njaaaei, blir nok og kjøpe inn nødvendige ting til hus, så får holde med Etræddven og Passaten en stund fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Det var et tregt salg ja For en vanvittig modifisering fra kjedelige E46-looken til det du bygget... Godt du er kvitt den, gleder meg til å se progresjonen med E30-en din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Hehehe, ja tok jo bare 2 år og 2 måneder Ville nok ha sett endel annerledes ut idag om jeg skulle ha gjort noe ala det samme, merker jeg har blitt eldre og fått et annen syn på hvordan en bil skal se ut Takk takk, får se om jeg lager en tråd om bilen etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå