noekult Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Haha jeg og Da jeg var 18 var alt fra alle Rieger-kataloger dritkult I dag kan jeg bla gjennom flere hundre sider i slike kataloger uten å like en eneste ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 True story Edit; Gratulerer med fresh E28 forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Innventar i huset? Har du fått deg dame eller? Begynne å pusse opp med en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 True story Edit; Gratulerer med fresh E28 forresten! Takk Sees på treff etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Innventar i huset? Har du fått deg dame eller? Begynne å pusse opp med en gang? No chica, forever alone Hehe Mtp at jeg har bodd på brakkerigg i Oslo og vært hjemme noen helger innimellom tl nå, så alt jeg eier er noen ølglass, ei stekepanne og noen kjeler omtrent Så har endel og kjøpe inn.. Takk:D Sees på treff etterhvert:D Det gjør vi nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå