noekult Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 Haha jeg og Da jeg var 18 var alt fra alle Rieger-kataloger dritkult I dag kan jeg bla gjennom flere hundre sider i slike kataloger uten å like en eneste ting
anders87 Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2011 True story Edit; Gratulerer med fresh E28 forresten!
316 Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 Innventar i huset? Har du fått deg dame eller? Begynne å pusse opp med en gang?
noekult Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 True story Edit; Gratulerer med fresh E28 forresten! Takk Sees på treff etterhvert
anders87 Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2011 Innventar i huset? Har du fått deg dame eller? Begynne å pusse opp med en gang? No chica, forever alone Hehe Mtp at jeg har bodd på brakkerigg i Oslo og vært hjemme noen helger innimellom tl nå, så alt jeg eier er noen ølglass, ei stekepanne og noen kjeler omtrent Så har endel og kjøpe inn.. Takk:D Sees på treff etterhvert:D Det gjør vi nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå