klodrik123 Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 har ordna meg 2 fremstoler i skinn.. med el,justering.. 6 knapper på hver tror jeg.. men stemmer det at de stammer ifra e34 alpina? var klistermerke fra opphuggeriet under der det stod at de stammet ifra e34 alpina .. disse vokser vist ikke på trær.. er hele og pene.. lufter bare muligheten for salg av disse.. og sjekker inntressen.. lurer på hva disse er verdt.. noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Min mening er at de må være verdt mye..... Aldri sett dem før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 han sa de var veeldig sjeldne.. er hele og pene.. gått over med skinn stoff så blir de syko fete.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 hvis en ser på dørpanelet på ene bildet, ligner det mer på en e30, men muligens jeg tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 hehe.. ja, på bildene her er de prøve satt inn i e30.. han som hadde di før meg kjøpte de på opphuggeri.. og de hadde vist tatt de ut ifra en e34 alpina.. feite stoler da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Fra frei altså? Pris hadde du tenkt for dette da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 frei ja.. vet ikke lufter bare ideen om å selge og sjekker derfor intressen.. gir ikke fra meg disse billig.. bud er velkomne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 hehe, fra frei her og. Ser ut som alpina mønsteret på setene vertfall, vil tro du skal klare å få fra 5000-10000 vertfall for de der, spørs stand selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Ååååh disse vil jeg ha.. Du må jo si en minstepris.. Starter med 3000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 di skulle være hele og pene.. bytet di til meg usett med broren min.. bud notert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Kjenner ikke igjen at knappene er plassert øverst på seteputen da.. Som sagt tidligere så er mønsteret likt vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 bruttern sa det var merket under understellet på stolen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 da er det nok alpinaseter med en liten vri på den elektriske justeringen. Kan vel by deg 2 strøkene sorte skinnseter m/el justering og minne +1000,- Som en start.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a_hansen Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 på koed er det ett komp alpine interiør til salgs i stoff.det skal de ha 10000kr for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 HVIS jeg bestemmer meg for å selge vil jeg helst ha cash.. vært jævli feite stoler i en e28 ell nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå