soundazia Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Hei, Er det noen som vet om det er mulig og oppgradere navigajsonen slik at den får samme grensesnitt som i de nye biler? Jeg har Navi Pro i en X3, men syntes grensesnittet på skjermen er litt kjedelig i forhold til 5 serien eller X5 etc. Jeg tenkte kanskje det finnes en form for software oppgradering etc.. Slik er min: Slik ønsker jeg den skal være: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundazia Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 Ikke så mange svar å hente Kanskje jeg ikke har formulert meg godt nok, det jeg er ute etter er å vite om det er mulig og oppgradere noe form for software på den type navigasjon jeg har i min bil til den typen jeg har postet bilde på. Håper noen kan svare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 det nederste bilde der er vell av Idrive? Så det skal vel mere til enn en software update. correct me if im wrong... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Nope, går ikke. Du har vel MK4, ikke Idrive så er en helt annen type navigasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå