Singda Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Heisann, netopp skaffa meg en e39 96 mod sedan som jeg skal montere angeleyes lykter på nå, fant ikke noe bruksanvisning så lurer på hvordan de ledningsstumpene som kommer ut av lyktene skal kobles og til va? er vell ca 6 ledninger i vær lykt, å har ikke peiling på hvordan jeg kobler opp=P takk for alle svar
Ron Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 mulig æ har bruksanvisninga fra siste lyktan mine liggan.. skal sjekke senere i kveld.
BRIO Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Vel... Det er fire pærer i hvær lykt, Blink, park, nær og langlys. Altså 8 ledninger. (Var det også til høydereguleringen??) Du ser det egentlig ganske greit når du begynner å skifte. Flytt over kopling for en og en pære. Det kan hende det er forskjell på kontaktene, og da må du lodde over nye kontaker. Jeg brukte kabelsko på noen av dem. (Kjøper plugger etterhvert) Jeg forlenget også ledningene til blinklysene siden det var så knotete å komme til. Fant egentlig ut at det greieste når en skal skifte blinklyspære er å ta ut hele lykten
JoeNasty Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Når jeg byttet mine fulgte det med overganger,plugge rett inn og ferdig på 5 min!
Ron Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Når jeg byttet mine fulgte det med overganger,plugge rett inn og ferdig på 5 min! slik var det på mine å,men mener det fulgte med en forklaring.
BRIO Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Kjøpte mine relativt pent brukt, så da var det vel noen overganger som manglet i pakken da
Singda Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Skrevet Mars 2, 2008 Okey, takk for svar. er 2 pærer som mangler som man sikkert må flytte over ifra de gamle lyktene? fant ut at det er Zenon lykter med angeleyes. så er det 6 ledninger som kommer utav et hull i lykta (bare ledningstumpene) Hovedkablene går jo inn i kortlyset som er festet til zenon boksen tror jeg Lang lysene må jeg sette inn pærer selv,men blir det blått lys av org pærene da? og et annet problem er at der jeg skal sette inn langlys pærene er det et annet type feste til pæren en org lyktene, går heller ikke ant å overføre gamle festet til nye.. skal prøve å ta bilder imorgen. noen som har et fasit svar på noen av spørsmålene?
Singda Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Skrevet Mars 3, 2008 Hær ser dere ledningene som kommer ut av lykta.
Singda Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Skrevet Mars 3, 2008 hær er langlys festet. Skjønner ikke hvordan det skal gå ant å feste ei pære der, er liksom 2 ståltråder på en måte, og en ledning. litt dårlig bilde men..
Haug530D Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Hær ser dere ledningene som kommer ut av lykta. Dette er vel sånne Jalla lykter fås kjøpt på Ebay til rundt tusenlappen. De ledningene som kommer ut derfra er vel til Angel eyesene, det er sånn 4 pærer i disse sikkert, i Hella sine er det en Pære pr 2 ringer.
Singda Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Skrevet Mars 3, 2008 Fikk det til nå! prøvde meg fram bare å gikk ganske bra, fikk hjelp også. veldig pene lys! skal få se å lagt ut et bilde senere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå