Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Jeg lagde meg dette skiltet på en nettside som sender til hele verden..

men er det noen av dere som vet om jeg har lov til å kjøre med dette skiltet i Norge?

xwomunmutibda5uddn18.png

Skrevet

Ligger vel på lik linje som de med lite skilt, men ikke har dette godkjent. (ikke det om jeg vet BT i det hele tatt produserer lite skilt). Bare hørt at det skal visst gå ann og godkjenne med lite skilt..

Skrevet

Skilta skal lages på egne godkjente steder tror jeg, Er krav til størrelse/utførelse og materiale.. Bare og høre med bt det.

Jeg har dette skiltet, og gjett om det lager mye bråk? hehehehehe, purkesvina......

vnwjh97hn8d97ipxrumi.jpg

Skrevet
Skilta skal lages på egne godkjente steder tror jeg, Er krav til størrelse/utførelse og materiale.. Bare og høre med bt det.

Jeg har dette skiltet, og gjett om det lager mye bråk? hehehehehe, purkesvina......

vnwjh97hn8d97ipxrumi.jpg

haha!! så bra!!! ;D

Skrevet

Så lenge skiltet ditt er tydelig og klart, ca samme størrelsen som vanlige skilt så går det nok greit. En kan jo få bot for å ha skitne skilt, men aldri hørt noen fått slik bot.

Dersom du kommer med lilla skrift med rosa bakgrunn og gule blinkende lys rundt får du nok problemer.

Det koster bare 400 for nye skilt. Sikkert bare gå til nærmeste trafikkstasjon å bestille.

Skrevet

vnwjh97hn8d97ipxrumi.jpg

NICE!!Sånne vil jeg ha og!

Skrevet

Tviler på dette er lov. Da vil det jo også finnes orginale skilt med samme reg. nr. som jo da i teorien kan brukes på en annen bil. I tillegg til det som alt er nevnt med dokumentforfalskning.

Skrevet
æsj, det var teit....

men hvor mye koster det for nye skilt? mine er litt gamle, bøyde og skadete :(

Rundt 470 kr mener jeg å huske det koster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...