Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
må være medlem av nettby for å se... bare ta kopi av bildet, og lim det inn i bilde opplastinga ;-)

Ah. Fant ut av det nå, så endra mitt opprinnelige innlegg. Har ikke blitt storbruker av bimmers enda :P

Skrevet

så godt som alle bmw ene jeg har solgt har bare blitt værre.. virker som om det er allt for mange rundtom som bare ser på bmw en sin som transportmidell

Fy Og Skamm :evil:

• 1 month later...
Skrevet

Vet ikke hvordan gamlebilen ser ut, men håper oddis får den på veien snart. Savner takluka nå i godværet. :lol:

Skrevet
takluke står bare på vippen uansett på min... har stått oppe nå 1 en måned :-P

Hehe, her også! Tror ikke jeg har hatt den helt åpen mange ganger mens jeg har hatt bilen:)

Har vel forsåvidt ikke noen biler å poste her heller:p

Skrevet

Det går jo enda en oransje bmw e36 i kristiansand men det er jo en m3 da så ser den ikke så jævlig ut som din heller sondre men begynner også og lure litt når alle bmw blir appelsin? :o

Skrevet

det er flere... og den som er m3, er jo ombygd også...

men ikke si det er min er du snill... vil som sagt ikke ha på meg at jeg har hatt oransj bmw når den er så stygg ;-)

Skrevet

Orange bmw kan jo være fint det da? :oops: Eller?! Syntes jeg hvertfall, men skal ikke si jeg liker den m3n fra kristiansand eller "gamle bilen til han som har så sykt rå bmw nå og som hverken har eller har hatt en orange en":p

Skrevet
Noen som veit hvordan det går med denne?

IMG_2567.jpg

den går det veldig bra med :D

har lakka den ene døra + begge skjermene

tatt av bakrute senkern

kjøpt justerbart senkesett

montert xenon lys

bytta m-lister +++ masse småtteri

var på rudskogen på lørdagen, så du kjørte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...