Lockheed Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Noen som har sett gammelbilen min? Tror den går i Molde nå. Jeg tror jeg vet hvor den er...
onmymind Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 må være medlem av nettby for å se... bare ta kopi av bildet, og lim det inn i bilde opplastinga Ah. Fant ut av det nå, så endra mitt opprinnelige innlegg. Har ikke blitt storbruker av bimmers enda
///Mysild Skrevet April 6, 2008 Forfatter Skrevet April 6, 2008 oi! æsj!! minner meg om den gamle min... hehe... lagersalg på oransj for tia ja
onmymind Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Æsj ja. Er det jeg óg sier hver gang jeg ser den... Fatter ikke at folk får seg til å gjøre noe slikt! Men men... Heldigvis er vi ikke alle like
toomas Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 så godt som alle bmw ene jeg har solgt har bare blitt værre.. virker som om det er allt for mange rundtom som bare ser på bmw en sin som transportmidell Fy Og Skamm
316 Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Vet ikke hvordan gamlebilen ser ut, men håper oddis får den på veien snart. Savner takluka nå i godværet.
///Mysild Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Skrevet Juni 2, 2008 takluke står bare på vippen uansett på min... har stått oppe nå 1 en måned
vetu03 Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 takluke står bare på vippen uansett på min... har stått oppe nå 1 en måned Hehe, her også! Tror ikke jeg har hatt den helt åpen mange ganger mens jeg har hatt bilen:) Har vel forsåvidt ikke noen biler å poste her heller:p
Spinx Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Det går jo enda en oransje bmw e36 i kristiansand men det er jo en m3 da så ser den ikke så jævlig ut som din heller sondre men begynner også og lure litt når alle bmw blir appelsin?
///Mysild Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Skrevet Juni 3, 2008 det er flere... og den som er m3, er jo ombygd også... men ikke si det er min er du snill... vil som sagt ikke ha på meg at jeg har hatt oransj bmw når den er så stygg
vetu03 Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Orange bmw kan jo være fint det da? Eller?! Syntes jeg hvertfall, men skal ikke si jeg liker den m3n fra kristiansand eller "gamle bilen til han som har så sykt rå bmw nå og som hverken har eller har hatt en orange en":p
///Mysild Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Skrevet Juni 3, 2008 kunne godt hatt oransj bil jeg, men ikke med den stylinga og den dårlige lakkeringsjobben og HAHA
Martin_87 Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Noen som veit hvordan det går med denne? den går det veldig bra med har lakka den ene døra + begge skjermene tatt av bakrute senkern kjøpt justerbart senkesett montert xenon lys bytta m-lister +++ masse småtteri var på rudskogen på lørdagen, så du kjørte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå