Bmw mann Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Noen som har shaved door kit ? vanskelig å montere ? fungerer det bra? hvor har dere kjøpt kittet? fant et her : http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=8302 Ser jo fett ut da, men litt kipt om du ikke får åpna døra en dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Brodarn har sveiset alle dørhåndtakene på golfen sin og har montert en sånn. funker som bare det, men bør være nøye med å ha et brukbart batteri på bilen. Fordelen med dette på golf kontra noen BMWer er at du enkelt kan komme inn i bilen gjennom bakluka hvis det skulle være noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Er batteriet ditt flatt får du vel ikke opp døra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Er batteriet ditt flatt får du vel ikke opp døra? er nok noe sikkerthets løsninger, meiner jeg har lest det et anna sted:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 Har et nytt batteri på bilen, å har aldri hatt problemer med flatt batteri eller eletriske problemer. Så lurer på om jeg skal prøve på et slikt sett vis ingen andre ikke anbefaler ? surt å få shava dørene, så funker det ikke så må du "grave" opp håndtakene å omlakkere... hehe Men det monteres også en skjult bryter, denne kan vel brukes vis fjernstyringa svikter? Noen som vet hvor en får kjøpt fjernstyrt sentral lås system ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Hei der ute... Shaved door kit er veldig populært i USA, og det nok enklest å bestille fra USA. For de som lurer på i tillfelle strømsvikt er ikke det noe problem, det finnes ett "emergency relase system" å få kjøpt. Det er rett og slett en vaierstyrt døråpner som legges under bilen. http://www.thehoffmangroup.com/autoloc/ Denne linken er til en produsent i USA, de har masse kult stuff til biler, som feks Lambo-doors kit, Flame Thrower, smoke screen, Goldwing-doors, Shaved door kit og masse annet rart. Ett tips er å kjøpe ett amerikansk bilblad, feks Truckin', les alle annonsene istedenfor artikklene, da finner dere masse kult, og de fleste har ei webadresse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 har et ubrukt kit fra Autoloc liggende en plass. Autoloc er kvalitet. 2stk 50lbs solenoider som du justerer til å trekke så mye som trengs... "Heavy duty, for everyday use" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 letter jo jobben for tyvene om det er en vaier som åpner dørene da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Tja tjo... Tror du ikke produsenten har tatt høyde for det også...? Har ikke orket å sette meg inn i hvordan dette fungerer, raste gjennom internettet fort for å finne svar til en som lurte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 Tja tjo... Tror du ikke produsenten har tatt høyde for det også...?Har ikke orket å sette meg inn i hvordan dette fungerer, raste gjennom internettet fort for å finne svar til en som lurte... Det er d jeg liker me folk her inne ! Vet di d ikke så LETER di etter svar ! fantastisk BRA !! TUSEN TAKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Shaved doors?? Hmmmm da er det bedre med shaved p...y spør du meg hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 Shaved doors?? Hmmmm da er det bedre med shaved p...y spør du meg hehe. hehe, kan ver gådt d åg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice69 Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Enig med conan , mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Eg vet det går ihvertfall èn e36 her i distriktet med shaved doors... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 hehehe. har ikke sett noen med shaved door kit eg vertfall ser jo ganke clean ut. har bestilt et kit fra usa nå. fjernstyrt kit, skikkelig bra ! bestilte og lsd doors, spesial laga t bilen min, fjernstyrt opp til 200m med div brytere inni bilen. kommer til å bli bra til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå