Gå til innhold

skal ha meg nye felger, men hvilke?

mrbatnes
 Share

hvilke felger? 1,2 eller 3  

16 stemmer

1. 1. hvilke felger? 1,2 eller 3

• 1.
      10
    • 2.
      5
    • 3.
      1

Anbefalte innlegg

Jeg går for NR. 2 fordi jeg synes de tar seg bra ut på bilen. Både 1 og 3 var kule, men vil se de på en E36 sedan først. Dessuten skjuler NR. 2 bremseskivene litt, det gjør ikke 1 eller 3.. Har du store bremseskiver så går det bra men jeg synes det ser litt kårny ut med tromler eller litt mindre bremseskiver på slike felger.

Vet ikke hvordan det er på din bil, blir vel kanskje ikke så ille med 1 heller slik som "flesteparten" (2 stk) til nå har stemt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går for NR. 2 fordi jeg synes de tar seg bra ut på bilen. Både 1 og 3 var kule, men vil se de på en E36 sedan først. Dessuten skjuler NR. 2 bremseskivene litt, det gjør ikke 1 eller 3.. Har du store bremseskiver så går det bra men jeg synes det ser litt kårny ut med tromler eller litt mindre bremseskiver på slike felger.

Vet ikke hvordan det er på din bil, blir vel kanskje ikke så ille med 1 heller slik som "flesteparten" (2 stk) til nå har stemt. :-)

bremsene mine er vel de samme som står på 325, så de er ikke så gale størrelse på.. hmm er veldig usikker :P

her er et bilde av bilen.. noen som klarer å putte på nr1 eller nr2?

ikke se på bakfangeren :lol:

DSC00040.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...