frederiCO_87 Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Skal selge en E28. Mer info her : http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1808727 Bare å ringe om spm. 47019466 Pris kr 29 000.- Pris kan diskuteres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Kan du sende meg noen flere bilder? cola1@epost.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frederiCO_87 Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 Takk! bilen er pen den Bilder er sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 den 3,5l som står i denne er den ifra e12? ser den har "vanlig" fordeler.. altså løs fordeler.. og 3,5 fra e28 har fast fordeler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Pen bil? Ser jo ripete og sliten ut spør du meg men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frederiCO_87 Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 den 3,5l som står i denne er den ifra e12? ser den har "vanlig" fordeler.. altså løs fordeler.. og 3,5 fra e28 har fast fordeler..[/quoteHan jeg kjøpte den av sa det var nyere motor men med eldre insprut. Mulig den er fra E12. Det vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 ok.. men innsuget er også ifra 1 gen m30.. som står i e12.. trur ikke dette innsuget kom i e28.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frederiCO_87 Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 Pen bil? Ser jo ripete og sliten ut spør du meg men... Dette har jo noe med at den ble stjålet da... uvasket og med riper. Dette er en salgs tråd og ikke en show off tråd. Har du ingen spørsmål om bilen eller er intressert så hold sånne kommentarer for deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frederiCO_87 Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 ok.. men innsuget er også ifra 1 gen m30.. som står i e12.. trur ikke dette innsuget kom i e28.. Det er riktig Det har jeg heller aldri sagt jeg sa inspruten var fra E12. det vil jo også si innsuget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Pen bil? Ser jo ripete og sliten ut spør du meg men... Dette har jo noe med at den ble stjålet da... uvasket og med riper. Dette er en salgs tråd og ikke en show off tråd. Har du ingen spørsmål om bilen eller er intressert så hold sånne kommentarer for deg selv. Så ikke det som sto i annonsen før etterpå, tar tilbake kommentaren min og beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Nylakket i 07 og herpet rett etterpå?? Kipe greier asså. Men veldig tøff bil! Bør ikke by på store problemer å selge denne Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frederiCO_87 Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 Ja var ikke så kult å stå opp en dag får å så finne ut at bilen din har blitt stjålet. Men hva skal man gjøre Har fått mange intresserte, så jeg tror ikke det skal by på noen problemer og få solg den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 er den kjørt helt i filler?? altså, åssen er det med motor og gir, bortsett fra det som står i annonsen? det virker greit.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stalin Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 tror de som kjøper denne gjør ett godt kjøp den så jo jævla bra ut vist vi ser vekk ifra ripene osv.. prisen var no ikkje noe og klage på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg