steffen- Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 lurer på hvor jeg kan kjøpe framskjerm til min e36 coupe billigst mulig. -bmw. men der var det 2000kr for en skjerm, men veng selger billige der for jeg til begge sider for 2000kr men hørt negativt om veng sine skjermer? hva er negativt om dem? trenger hjelpe fort da jeg trenger dette. jeg har eventuelt tenkt på koed.dk, greit det er billig, men du har MVA og fra danske til norske og frakta så da blir det ikke så billig lengre : ( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw*327* Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 ganske sikker på at de har det både på koed og mekonomen, jeg kjøpte til min e30, for 700 tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Den fra bmw passer nok iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 jaja. men alt for dyrt. men de fra veng. hva er galt med de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Jeg bestillte via hugger'n i larvik (nytt), kom på 1600 kr for begge inkl frakt, passa fint, er helt lik som orginalene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 okei. de er fra veng kan jeg tenke meg. hoggeriet her har hvertfall forhandler fra veng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 men har sett noen skrevet om framskjermene fra veng. hva er så negativt med dem? du sier de er helt fine. så hva er da negativt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Eneste jeg har sett er skjermene til e30 og e34.. De har iallefall ikke passet perfekt. Særlig i overgangen til A-stolpen og framme ved lykten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 okei. håper flere kan svare meg på dette spørsmålet angående hvor og hvorfor ikke veng? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 sjekk www.kaross.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 det er samme som veng. tror de får delene av veng. (tror) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Hvor ofte bytter du framskjermer? Ville absolutt betalt de 1000kr ekstra du må ut med for orginale. De passer stortsett mye bedre og er av bedre kvalitet. Kjøpte en uorginal forskjerm engang og det angret jeg på for den var ikke helt 100 i passform.. Tror jeg betalte ca 3k for 2 nye til min e36 coupe, med bmwccn klubbrabatt hos morris i Tønsberg, de er billige på karosserideler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 men noen som vet hvor man får prosenter hen i hedmark da? sulland auto avd bmw. tror ikke dem gir noe prosenter akkurat assa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Er jo bare å høre på Sulland det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerdude Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 jeg kjøpte min framskjerm hos bmwspesialisten.no. kostet 998,- inkl framk... kjempebra passform lakkert innsiden av denj med syregrunning og tectyl så grunnet jeg opp sjermen og lakkerte denj:-) meget bra resultat.. du ser ikke forskjellen på uorg og den jeg monterte selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå