Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste i tråden til tommy om gten, og han mente at bilsteinene hevet bilen litt... er det snakk om mye, evt noe i det hele tatt? noen som kan bekrefte, avkrefte dette?

b8 btw

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

har også hørt det samme.

har montert bilstein sprint dempere på e34'n min med 50/35 senkesett, og som du ser så ble den veldig høy fremme for å vere senka 50mm.

ajwu8xun9ggrmdn0nc7r.jpg

hadde også bilstein dempere på gamle e36'n som hadde 60/40 senkesett, den synes jeg også var litt høy forran iforhold til andre e36er med 60/40 senk.

sjrauc908uzhb13go994.jpg

så det kan jo hende det er noe i det :?

Skrevet

ja :-s er hakket unna å kjøpe det, men må ha korte... så kanskje jeg får kjøpe lange koni i stedenfor da :-(

gidder ikke at bilen skal blir så mye høyere... er fornøyd nå :-) hehe... rart egentlig :-(

Skrevet

gjelder dette alle bilsteindempere? er det ikke sprint som skal være de "korte"?

det var jo isåfall som F*** for jeg hadde akkurat funnet et sett med Bilstein til min som jeg tenkte jeg skulle kjøpe.. og jeg har ikke så lyst på koni da jeg har hørt at de ikke er så bra som den allmenne mann tror.

Skrevet

ja, leste det i tråden til tommy :-s føler "alle" har bilsteindempere på bimmers... hmmm... kanskje vi burde gå for progressive m-tech dempere stuff?

hvis ikke, så blir det senkeskåler på meg :-)

noen flere som har bilder/meninger?

Skrevet

Nå er det fjærene som avgjør høyden, ikke demperene.

Dog.. foran på E36 f.eks kan det være noe med hvor fjærene blir festet som gjør at det blir noe høyere, men da får man jo bare kompensere med kortere fjærer.

Ingen orginale bmw-dempere er ment for 60/40 senk.

Skrevet

nei, det vil de ikke... eller, det kan monteres, men du har ca 2 cm å gå på før du smeller ned demperen ;-)

takk hagenisse :-) da blir det bilstein allikavel... så bare tommy hadde skrevet at hans bil var blitt høyere av de (gten)

Skrevet

det er vel en kar på forumet her som selger bilstein? han kunne ihvertfall skaffe til min. 325i_cab tror jeg han hette. han har en tråd på "kjøp & salg" heter klausen tuning eller noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...