///Mysild Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 leste i tråden til tommy om gten, og han mente at bilsteinene hevet bilen litt... er det snakk om mye, evt noe i det hele tatt? noen som kan bekrefte, avkrefte dette? b8 btw
Arild G. Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 har også hørt det samme. har montert bilstein sprint dempere på e34'n min med 50/35 senkesett, og som du ser så ble den veldig høy fremme for å vere senka 50mm. hadde også bilstein dempere på gamle e36'n som hadde 60/40 senkesett, den synes jeg også var litt høy forran iforhold til andre e36er med 60/40 senk. så det kan jo hende det er noe i det
///Mysild Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Skrevet Mars 5, 2008 ja er hakket unna å kjøpe det, men må ha korte... så kanskje jeg får kjøpe lange koni i stedenfor da gidder ikke at bilen skal blir så mye høyere... er fornøyd nå hehe... rart egentlig
S.Hafsmo Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 gjelder dette alle bilsteindempere? er det ikke sprint som skal være de "korte"? det var jo isåfall som F*** for jeg hadde akkurat funnet et sett med Bilstein til min som jeg tenkte jeg skulle kjøpe.. og jeg har ikke så lyst på koni da jeg har hørt at de ikke er så bra som den allmenne mann tror.
///Mysild Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Skrevet Mars 5, 2008 ja, leste det i tråden til tommy føler "alle" har bilsteindempere på bimmers... hmmm... kanskje vi burde gå for progressive m-tech dempere stuff? hvis ikke, så blir det senkeskåler på meg noen flere som har bilder/meninger?
hagenisse Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Nå er det fjærene som avgjør høyden, ikke demperene. Dog.. foran på E36 f.eks kan det være noe med hvor fjærene blir festet som gjør at det blir noe høyere, men da får man jo bare kompensere med kortere fjærer. Ingen orginale bmw-dempere er ment for 60/40 senk.
-Lasse- Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Så feks 55/35 fjærer vil ikke funke med orginale dempere?
///Mysild Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Skrevet Mars 5, 2008 nei, det vil de ikke... eller, det kan monteres, men du har ca 2 cm å gå på før du smeller ned demperen takk hagenisse da blir det bilstein allikavel... så bare tommy hadde skrevet at hans bil var blitt høyere av de (gten)
hagenisse Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Jo, men de vil bli fortere slitt og kjøreegenskapene vil bli dårligere enn utgangspunktet.
S.Hafsmo Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 tror nok jeg vil satse på bilstein ja. så får man heller vurdere senkeskåler, eller lavere senking om det ikke blir bra nok.
kawaman Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Hvor er det og få tak i bilstein dempere da? Tenkte og få noe som er stivere på min E34
eriklepe Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 har opplevd det samme, men de siger litt ned igjen etter et par mnd. autotrio selger bilstein med bmwccn rabatt.
S.Hafsmo Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 det er vel en kar på forumet her som selger bilstein? han kunne ihvertfall skaffe til min. 325i_cab tror jeg han hette. han har en tråd på "kjøp & salg" heter klausen tuning eller noe sånt.
///Mysild Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Skrevet Mars 5, 2008 jepp vet... men jeg må ha korte, og de koster noen hundrelapper mer per stk får de for 6000 hos en forhandler, så da kan jeg klage
S.Hafsmo Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 han skulle da bare ha 4200,- for dempere til min E34? og det er korte dempere. hvor skulle du kjøpe fra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå