Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nope... gamle fjærer... jepp, skal nok si ifra vettu ;-) hehe... men har hørt med en som hadde det, og han sa den sank etter noen måneder... (skamlav audi coupe)

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

det har faktisk jeg og hørt, at dem blir lavere igjen etter en stund, så jeg tror ikke jeg gidder å kjøpe lavere senkesett enn tidligere planlagt. hvor mye senk har du på E36'n?

Skrevet

bare gå på bavarianauto.com (tror jeg det var) eller turnermotorsport.com og de kalles Heavy duty (HD) istede for B6.

det var der de var billigst. får du sikkert 4 dempere for 3-400 dollar. ;)

• 4 weeks later...
Skrevet

Vel, jeg tror jeg skal vurdere en større koffert, men gikk greit igjennom kontroll og hele pakka! ;)

uok57uy2fgnychcxva08.jpg

og jeg må si det var litt av en forskjell på demper stemplene fremme! :shock:

est5pen5e9zfmi0d0yyt.jpg

må si at det funket veldig bra med lowtec og bilstein, passet som vott i hanske, og bilen ble akkurat passe stiv (etter mitt syn). virker som de er rimelig harde de fjørene fra lowtec. :)

Skrevet

bilstein dempern er vel "oppned" demper, så det som ser ut som et hinsides grovt stempel er jo selve støtdempern og stemplet peker nedover og vises ikke pga det gule.

Skrevet

joda, er vel det, men det ser jo ut som voldsomt solide greier. de var forsåvidt lengre enn de originale når de var helt utstrekte. et helsike å få på. ;)

må si jeg er veldig spent på hvordan høyden blir når det har sluttet å sige.

Skrevet

jeg har venta i over et halvår på at det skal sige nå :) men bilen er fortsatt skyhøy :(

målte 19,5cm bakkeklaring under frontfangern midt på.

lurer på å kjøpe nytt senkesett nå. (helsikes GS som sendte meg feil senkesett :evil: og faen at jeg gikk med på å prøve å montere supersport settet for å se hvordan det ble #-o angre angre)

du må poste noen bilder av hvordan din ble med senkinga da.

Skrevet

du har det 50/35 settet? jeg må bare få på sommerfelgene, for det er vanskelig å se med vinterhjula som er midt under bilen. ;)

men kan jo hive ut et slik det ser ut foreløpig.

aamyazi5ltv45ft017fd.jpg

Skrevet
bare gå på bavarianauto.com (tror jeg det var) eller turnermotorsport.com og de kalles Heavy duty (HD) istede for B6.

det var der de var billigst. får du sikkert 4 dempere for 3-400 dollar. ;)

Fikk ikke opp noen side bavarianauto, jeg.

Er det bavauto.com du mener? I så tilfelle må du fortelle hvordan du gjør for å bestille der. For jeg har sendt på mailer og prøvd å bestille gjennom deres skjema uten hell.

Skrevet

var bavauto.com jeg mente ja. jeg vet ærlig talt ikke om de leverer ut av statene, for når jeg snakket med de, var det bare snakk om å levere til ei havn vi skulle innom, så skulle jeg ta det med til Norge. siden de har gratis frakt innen usa.

du kan jo prøve å sende en mail hit: patd@bavauto.com

og spørre om de kan sende til Norge.

Skrevet

Har et sett Bilstein B6 liggende til E28`n, gleder meg til å få dem på sammen med noe lavere fjærer :)

Noen som vet hva slags fjærer de selger på koed?

Det står jo ikke oppført hvilket merke det er der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...