Gå til innhold

Nytt familiemedlem

Share

Anbefalte innlegg

Etter å ha ventet utolmodig siden midten av desember har min far nå endelig fått sin nye firmabil (bilder tatt med mobil i halvmørket):

38g72jsk1539idxtwcoa.jpg

n8uaklajv83md0kyp5s6.jpg

Begynner å se bra ut på tunet hos mine foreldre, ihvertfall når vi vi er på besøk, og ja, 2 av 3 trenger en grundig vask:

7p40pmppmwvg3e82v9ui.jpg

Forøvrig er det en 318i manuell der det meste er valgt etter forslag fra undertegnede:

Bi-xenon

Sportsinteriør i svart stoff

Sportsratt

Sportsunderstell

16" vinterfelger (på bildet)

17" sommerfelger

Blackline baklykter

Lyspakke (bla. med fancy dioder i utvendige dørhåndtak som lyser bra opp på en hvit bil)

Oppbevaringspakke

Nedfellbar bakseterygg med skipose

Bedre anlegg med bla. 2x bass under forstene

Alu eksosendestuss

Ikke modellbetegnelse på bakluken

Vi var spent på hvitfargen, men synes det ble veldig bra virkeligheten, og regner med at det er byens eneste hvite E90 (har ikke sett noen andre og Jæger har ikke solgt noen andre heller ihvertfall).

Siden det er en firmabil kommer det neppe til å bli gjort noen oppgraderinger på den hvis noen skulle lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjeldent syn med hvitfarge på E90... Knips noen bedre bilder, takk! :P

Skal se hva jeg får til om et par uker når jeg har kommet hjem igjen fra Filippinene 8) siden min samboer alt har reist dit med speilreflekskameraet vårt..

Da står den sikkert på sommerhjul og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se hva jeg får til om et par uker når jeg har kommet hjem igjen fra Filippinene 8) siden min samboer alt har reist dit med speilreflekskameraet vårt..

God tur! Jeg var der og fikk en dose sommer og sol tidligere i vinter. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertevarmende oppstilling på gårdsplassen :D

Men hvor er garasjen?

Det lurer jeg på og...

Vi skal bygge hus rett bortenfor og da skal garasje bygges relativt fortløpende etterpå ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen steder eller ting å gjøre der som er å anbefale? Vi skal besøke min svigerfar som jobber i Manila et år. Skal ha noen dager på Boracay og noen dager et sted der vi kan snorkle med hvalhai og dykke litt ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen steder eller ting å gjøre der som er å anbefale? Vi skal besøke min svigerfar som jobber i Manila et år. Skal ha noen dager på Boracay og noen dager et sted der vi kan snorkle med hvalhai og dykke litt ihvertfall..

Vi var også på Boracay men hadde med oss en liten baby slik at det ikke ble de helt store utskeielsene. Jeg vet det er mange aktiviteter der, bl.a båtturer med innlagt dykke/snorkle stopper, utleie av sykler for å ta en rundtur på øyen etc. så dere finner nok på noe.

I Manila vil jeg anbefale et besøk på Mall Of Asia som ligger i Manila Bay. Dette er verdens tredje største kjøpesenter og var nytt i 2006. Utrolig flott senter med alt du kan tenke deg til gode priser. Vi tilbringte mesteparten av tiden helt nord i landet i området rundt Ilocos Sur/ Norte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...