Hawkon88 Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 men wire/vippe funksjoner har låst seg litt. alle spaker kan draes i osv. men ikke alle funksjoner virker. funker sikkert med en liten overhaling. setene er i skai. og helt strøkne i skinnet. svarte kanter og blå i midten. selges billig da jeg vil ha bøtteseter istedet. bak setet er i samme skinn, og helt strøkent det også. halm og fjør prinsippet. svart skinn dørsider framme kan følge med mot tillegg. til coupe selges for 4500/bud. baserer prisene på dette overslaget- dørsider- 1000 baksete-1500 stoler 1000x2= 2000 kan sendes mot at kjøper betaler porto. står i bergen/sotra inbytte i bøttestoler/veltebur/4punkt seler/felger/understells deler (holdbar diff til 500hk) gode dempere/fjører/nedre og øvre stabstag mulig. beklager RÆV dårlige bilder av stolene, men du vet hvordan de ser ut og funker. kan ta bedre bilder hvis jeg skal sende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 ser det er en bensintank der, pris på den?passer 320 prefacelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 ja. den kommer fra en 86 320 prefacelift. noe lett rust, og litt bulkete under. men hel og tett.. jeg bygger banebil- så denne ble byttet ut til fordel for fuelcell.. kan få med pumpe også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 jeg byr 1600,- for setene og henter dem i bergen?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 ja. den kommer fra en 86 320 prefacelift.noe lett rust, og litt bulkete under. men hel og tett.. jeg bygger banebil- så denne ble byttet ut til fordel for fuelcell.. kan få med pumpe også. pris a ? (inkl frakt helst ) åssen stand er koplingen mellom de 2 tankhalvdelene min er veldig rusten og lekker så trenger en som er ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 når jeg demonterte bilen for 3mnd siden, så stod det framdeles bensin i tanken. når jeg vrikket og vendte på den, så var den tett. har stått inni garasjen siden. så syns det skulle være ganske rart om den ikke er tett lengre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 jeg byr 1600,- for setene og henter dem i bergen?=) si 4000,- da så får du med baksetet (match) og dørsider i svart skinn også. for 3000,- så får du frontseter og baksete.. selger desverre ikke baksetet eller framstoler løst fra hverandre pga det er såpass unikt trekk, at det finnes vel ikke makent. dvs at om jeg selger en av delene, så blir jeg ikke kvitt resten. selger altså tingene å sitte på samlet- mens dørsidene i par. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 heltn skrev:jeg byr 1600,- for setene og henter dem i bergen?=) si 4000,- da så får du med baksetet (match) og dørsider i svart skinn også. for 3000,- så får du frontseter og baksete.. selger desverre ikke baksetet eller framstoler løst fra hverandre pga det er såpass unikt trekk, at det finnes vel ikke makent. dvs at om jeg selger en av delene, så blir jeg ikke kvitt resten. selger altså tingene å sitte på samlet- mens dørsidene i par. Skal se på det om jeg får selge mitt. Men jeg kommer til og prute det ned uansett;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 når jeg demonterte bilen for 3mnd siden, så stod det framdeles bensin i tanken. når jeg vrikket og vendte på den, så var den tett. har stått inni garasjen siden. så syns det skulle være ganske rart om den ikke er tett lengre.. men pris ? ser grei ut ivaffall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Sendte deg en pm angående setene. Ta kontakt hvis du ennå har de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 har bud på seter (bak og framme) på kr 3000 fra bimmers325tic. dersom jeg får bud på 4000 inkl dørsider (svart skinn) blir dette foretrukket. ellers gjelder høyeste bud. budrunden går ut mandag førstkommende kl 18. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 høyeste bud er nå 4000 for seter og dørtrekk fra skywater. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 når jeg demonterte bilen for 3mnd siden, så stod det framdeles bensin i tanken. når jeg vrikket og vendte på den, så var den tett. har stått inni garasjen siden. så syns det skulle være ganske rart om den ikke er tett lengre.. men pris ? ser grei ut ivaffall nå føler jeg meg forbigått her hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2008 høyeste bud er nå 3750 fra bmw325tic. for kun seter. OBS OBS OBS OBS!!! dvs at for øyeblikket er dørtrekkene tilsalgs også. jeg håper på rundt 1000kr for disse. men kommer det et bud på rundt 4500++ følger dørtrekk med på kjøpet. budrunden fortsetter til kl24 i kveld så alle får sjangsen til å komme med deres siste bud. janerik171187: beklager for seint svar. tenker meg 300kr for tanken+frakt. kan sende med pumpen også hvis jeg finner den? jeg regner herved tanken som solgt til janerik- jeg ønsker at denne tråden fra nå av kun handler om setene/dørtrekk. dvs at spørsmål osv rundt de andre salgsobjektene sendes helst på pm. kan også ringe meg/sms på 41 67 73 55, da jeg ikke vil være tilgjengelig på bimmers fra vel kl18 i kveld dersom du ønsker å komme med bud på seter ol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå