Trond.S Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 Gleder meg til å se bilen din til sommeren med 5 bolt. Blir liksom litt mer bil med 5 bolter. For ikke å snakke om BBS RC090 med gull senter da! M5 hjula blir mer macho igjen. Blir moro. Blir midre banetid til sommer'n da. Flere bolter å skru av og på blir ved hvert hjulbytte Håper den blir litt finere med andre hjul ja. Er fortsatt tilhenger av bottlecaps da Hilsen Trond Men kamerat! Det finnes da bottlecaps i 5x120 også. Tror jeg har opptil flere sett av de til deg. Har du virkelig tilovers? Vil jo nødig forkast dette herlige stuket her :
Trond.S Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Østtyskerstuket? Hehe.. såkalt DDR-stuk! Usikker på om vi snakker om landet eller bandet Hilsen Trond
thorbis Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 hehe. må si jeg gleder meg til og se bilen din helt ferdig nå trond. detta blir bra. blir det e30 til tyskalnd i sommer også ell? håper min holder nedover jeg hehe. mvh sjuklingen Thorbjørn R
Rune B. Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Det blir 2xarctisblau som sjefer på autobahn til neste sommer. Da skal vi kjøre med toppkomfort og turbolag. Blir bare deg som sitter og rister i bøttestoler neste år Thorbjønn.. Trond skulle fly lavt hørte jeg rykter om. Snittfart på 250km/t og sporadiske jag opp mot supersonisk fart og bensinforbruk tett opp mot 6liter per mil! Jeg for min del satser på en miljøvennlig tur med moderat effekt og et grønt snittforbruk. Har ikke samvittighet til detta miljøsvineriet lenger jeg.
thorbis Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 haha greit nok med blå biler, men den siste ang grønt passer vel ikke helt fra en som kjører avgiftfritt på alt han eier:P hehehe
Rune B. Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 haha greit nok med blå biler, men den siste ang grønt passer vel ikke helt fra en som kjører avgiftfritt på alt han eier:P hehehe Når en stakkar ikke eier anna enn gamle traktorer så må man jo kjøre på grønt. Nå får vi snakke bil og ikke begredelig landbruksprat!
thorbis Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 nja var det da. kan jeg spørre hvorfor e28n din ligger på gulvet? så ut som den hadde detti ned....
Trond.S Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 Det blir 2xarctisblau som sjefer på autobahn til neste sommer. Da skal vi kjøre med toppkomfort og turbolag. Blir bare deg som sitter og rister i bøttestoler neste år Thorbjønn.. Trond skulle fly lavt hørte jeg rykter om. Snittfart på 250km/t og sporadiske jag opp mot supersonisk fart og bensinforbruk tett opp mot 6liter per mil!Jeg for min del satser på en miljøvennlig tur med moderat effekt og et grønt snittforbruk. Har ikke samvittighet til detta miljøsvineriet lenger jeg. Hehe.. satser på 2xarctisblau ja. Blir vel langt fra noe supersonisk fart med en overnervøs bondeslamp som meg bak rattet. Men må jo få prøvd å blåse ut noe sot eller motordeler av den gamle sleden. 6 liter på mila må vel være i nedoverbakker tror jeg 250km/t da snakker vi vel nesten 3500 omdreininger! 535'n har jo vist seg å være reine øko-børsa Rune, den bruker jo så lite at det nesten er flaut! Hilsen Trond
Trond.S Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 Garasjen er endelig klar til å brukes igjen. Har fått opp løftebukk, isolerte vegger og litt takhøyde. Har blitt trivelig og fint der inne nå. Tar maling av tak og vegger til sommer'n. Nå har jeg endelig fått rota meg til å grave fram bilen fra snøhaugen den stod i, kjøpt de håndbrekkwire som mangla og fått montert dem. Smørte opp calipperne når de først var løse bak der. Mangler bare å lufte bremsene etter jeg får gjort meg ferdig med frambremsene så er Compact bakstilling klar. Godt det begynner å skje litt igjen. Siden det er den vinter'n bilene til mamma og pappa skal eu-godkjennes har det gått med litt tid til det også. Forrige helg demonterte jeg og pappa bakstillinga på delebilen til Patrolen hans. Bladfjærene på den han bruker begynner å bli rimelig tynnslitte etter nærmere 600.000km Men foringene var ikke imponerende bra på delebilen heller. Farsan som ikke liker å strø om seg med penger synes nye ble litt vel dyrt. Sånn ble det altså til at den gamle Patrolen nå får nylon foringer siden vi hadde en stykke liggende Noen bilder av produksjonen i high-tech dreibenken: Det var alt for denne gang. Hilsen Trond
thorbis Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 hehe DETTA ER GJENG! nå blir det raceforinger på gamle trekkvonga også ja. regner med detta korter ned rundetidene på vik-rudskogen runden med flere tideler hehe. wiera på e30n passa også ser jeg. var de veldig korte ell? la merte til på min så hadde jeg mye og skru på inne i bilen når jeg sjekka i sta. mvh Thorbjørn R
Rune B. Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Heheh... Imponert over fantasien og viljen til å spare kroner i selte residensen! Overgår det meste . Men nå blir nok Patroolen kanon fet på veien igjen. "freske" bladfjører og bad ass foringer. Skal se spøkelsesbilen blir en konkurrent å regne med til sommerens eskapader til Rudskogen/Våler. (Vanker chip på Høyluksusen nå!
Morty999 Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 nja var det da. kan jeg spørre hvorfor e28n din ligger på gulvet? så ut som den hadde detti ned.... x2
Trond.S Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 hehe DETTA ER GJENG! nå blir det raceforinger på gamle trekkvonga også ja. regner med detta korter ned rundetidene på vik-rudskogen runden med flere tideler hehe. wiera på e30n passa også ser jeg. var de veldig korte ell? la merte til på min så hadde jeg mye og skru på inne i bilen når jeg sjekka i sta. mvh Thorbjørn R Hehe.. må jo ha skikkelig utstyr på trekkvogna også Jepp de passa som bare det. Var mye lengre mellom anlegget til strømpa og innfestinga til wiren enn det jeg huska. Takk for at du gadd å sjekke på din Heheh... Imponert over fantasien og viljen til å spare kroner i selte residensen! Overgår det meste . Men nå blir nok Patroolen kanon fet på veien igjen. "freske" bladfjører og bad ass foringer. Skal se spøkelsesbilen blir en konkurrent å regne med til sommerens eskapader til Rudskogen/Våler. (Vanker chip på Høyluksusen nå! Nei kan jo ikke sløse med de få kronene en har heller. Må si jeg har store forhåpninger til Spøkelsesbilen denne sesongen. Den er kanskje ikke den raskeste på slettene men med såpass heftig understell bestående av nylonforinger på bakfjærer, "nye" bladfjærer bak som kun har gått 300.000km og heftige støtdempere med kun 600.000km bak seg tror jeg den vil bite godt fra seg i svinger Reger med at bilen er på tur inn i sine 2 siste leve år langs veien og da passer det vel egentlig å justere opp turbotrykket litt også, har nemmelig hørt at dette ikke bør gjøres før motoren er innkjørt. Så uten å virke blærete tror jeg du må stille opp med noe litt heftigere enn en chip på Høyluksusen din thorbis skrev: nja var det da. kan jeg spørre hvorfor e28n din ligger på gulvet? så ut som den hadde detti ned.... x2 Dekkene vi la under bilen hans før jekken ble senka var nok litt mjukere enn vi håpa på Hilsen Trond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå