316 Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 Fantastisk flott bil, og du kjørte jo som et uvær på Våler! Du har brukt noen av bildene jeg tok, ser jeg. Har du forresten de BBS-felgene som satt på bilen på bildene fra 08? Er på jakt etter slike.
Trond.S Skrevet August 26, 2009 Forfatter Skrevet August 26, 2009 gkw89: Hehe.. ja ikke sant. Må vel bare innrømme at jeg har tenkt noen timer på det 316: Takker for det! Ja måtte låne litt da når du var så flink å tok bilder av åket mitt også Ja jeg har de felgene liggende her ja. Er du interessert får du sende meg et bud på PM så kanskje vi kan bli enige om noe. Hilsen Trond
R Andersen Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 Synd jeg ikke viste om at du skulle selge før jeg kjøpte mitt prosjekt, da hadde nok denne stått på gårdsplassen min nå. Lykke til med salget!
Trond.S Skrevet August 28, 2009 Forfatter Skrevet August 28, 2009 Hei Vi får bare håpe at du blir fornøyd med den bilen du har kjøpt og at den som kjøper min blir like fornøyd med den som jeg har vært i år Hilsen Trond
Trond.S Skrevet August 29, 2009 Forfatter Skrevet August 29, 2009 Da var'n solgt! Kom 2 trivelige karer i dag og den ene av dem tok med seg bilen hjem. Håper han blir fornøyd! Hilsen Trond
H_Vatn Skrevet August 29, 2009 Skrevet August 29, 2009 flott:) når kommer det tråd om en e28 banebil da trond?
Trond.S Skrevet August 29, 2009 Forfatter Skrevet August 29, 2009 Hei du Ja si det, må hvertfall få begynt på bilen først om det blir noe tråd. Trenger litt deler, må sveise litt rust og slenge inn en 518 motor og Eu-godkjenne den. Kommer til å begynne med bilen rundt nytt år tenker jeg. Får prøve å få karosseriet på 745'n ferdig først nå. Om jeg rekker begge deler før sommer'n ligger det ann til å bli en knall sommer med flere gamle BMW'r. MEN nå har planene og tidsfristene jeg setter meg slått litt feil opp til flere ganger! Kan fort bli en kort banesesong neste år Hilsen Trond
KingB Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Hva med denne da: http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_c ... 1251393830
Rico Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Hva med denne da:http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_c ... 1251393830 Rått.... Sku hatt grunker i banken nå , så hadde det blitt E28 M5 på denna karen gitt! Sjeldent syn på norske veier. Deilige bilen!
Trond.S Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 Ååå dæven den var fin. Synd den er svensk. Har jo lyst til å sette sammen en bil selv selvom det ikke er verken raskeste eller billigeste måte å gjøre det på Men tusen takk for tipset! Hilsen Trond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå