Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hei igjen!

Nå er det lenge siden det har skjedd noe i denna tråden gitt. Har bare vært mye fram og mer tilbake i garasjen også så derfor at det liksom ikke vært så mye å skrive om her. Men nå ser det ut til at problemene er løst? Bytta ledningsnett på motoren forrige helg og nå har den gått som den skal hver dag til jobb, en tur til skien og en tur på bane i går.

Var fast bestemt på å selge den unna så fort jeg fikk den til å gå skikkelig, men etter litt sårt etterlengta banekjøring i går ble jeg frista til å beholde den en sesong til :) Det er jo kanskje det mest fornuftige også. For visst jeg skal benytte seg av den selvinnsikten jeg har blitt tildelt så sier vel den klart i fra at jeg ikke rekker å pusse opp 745 og bygge ny banebil på en vinter. :lol: Visst jeg beholder den kan det jo kanskje bli muligheter for litt iskjøring i vinter også. Men men jeg må tenke litt på hva jeg skal gjøre. Er det forresten noen interesse for en sånn bil om dagen?

Scampi her på forumet la ut et par bilder fra i går jeg tar sjansen på å linke til her. Har du noe i mot det Scampi er det bare å si fra :)

DSC_3427.jpg

DSC_3443.jpg

Hilsen Trond

Skal du selge E30en? evt pris?

• Svar 220
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Stemmer nok det. Jeg, Thorbis og RuneB var å henta M535i'n til Rune der på torsdag. Hvor så du meg? Var jo en del bmw'r å se nede i området der :)

Jeg tror muligens jeg så deg et par ganger men ganske sikker jeg så deg kjøre forbi Wattenberg (Shell) på kvelden og videre oppover.. :)

Blir det den stasjonen som ligger i den slakke bakken etter rundkjøringene på vei mot Siljan? Så det stod en del folk og biler der hvertfall. Da lå det i såfall en nydelig blå M535i foran meg :)

Hilsen Trond

Det stemmer nok dette da! :)

Mye fine bimmers i Skien ja! :-)

Skrevet

Skal du selge E30en? evt pris?

Nei, blir nok til at jeg beholder den en sesong til alikevel. Rekker ikke å bygge en ny banebil i tillegg til å gjøre istand e23'n i vinter. Selv om det virkelig frister med e28 banebil :)

Skrevet
Åhh

Nei, ble ikke så mye kjøring å se i år nei. Får satse på at neste sesong blir litt mer vellykka. Må gjøre klar din og bli med å kjøre du også a gitt :)

Og satsinga mi kan vel best sammenliknes med ei gjennomsnittelig bestemor tror jeg :)

Hilsen Trond

Skrevet
Ble det sent før du kom deg hjem igjen fra rudskogen? Synd jeg ikke fikk sitte på.

Å bli med på banetreff uten å huske hjelm for andre gang er for sløvt Ole!! Det vil jeg ikke se noe av igjen :) Reiste hjem ved halv seks tida forrige lørdag så den ble noen runder. Tror jeg fikk kjør noen sånt som 15mil på banen :)

PS: Jeg vil ha opp suzuki'n av skauen en dag snart jeg. Er du med på den?

Hilsen Trond

Skrevet
Er med på den. Kom med henger så kan vi ta med taue bil (Hiluxen) :lol:

Skal vi ta med nytt besinfilter, ny bensin og litt kondens fjerner kanskje ?

Hvor bred er Hiluxen med avveis-hjula på da? Henger'n er 185cm eller no deromkring innvendig.

Nei kanskje ikke så dumt med et lite førstehjelpsskrin nei. Kanskje vi får den ut for egen maskin? Skulle jo funke bra med bare en 5 liter og litt bensinslanger. Kan jo heller rense tanke når skjønnheten kommer seg tilbake til sivilisasjonen :)

Morsomt å se at ting fungerer :) Tenkte jeg skulle lure meg en tur ned i passasjerstolen din på et banetreff neste år :wink:

Skulle vel la seg ordne det vel :)

Hilsen Trond

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...