ingard Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 FJordgrå er definitivt en av de fineste bmw-fargene.. så der var du heldig
Hitokiri Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Skrevet Mars 7, 2008 Jepp, er happy med den. Svart sto for øvrig øverst på ønskelista, men da jeg så denne bilen tenkte jeg med en gang at den var veldig pen.
tigern1984 Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 Hei, Hadde den samme "våt hund" lukten i min bil. Prøvde å kvele det med en anbefaling fra en søt bensinstasjonsdame, og resultatet ble våt hund med vaniljeshampoo lukt. Om mulig verre enn bare våt hund. Skiftet coupéfiltrene samtidig som jeg tok oljeservice, og dermed var hunden død og begravet. Et sett med filtre koster 700 på mekonomen, men jeg tror det finnes rimeligere alternativer hvis man gidder å lete litt.
Hitokiri Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Skrevet Mars 8, 2008 Hadde den samme "våt hund" lukten i min bil. Prøvde å kvele det med en anbefaling fra en søt bensinstasjonsdame, og resultatet ble våt hund ...... Jeg trodde seriøst du skulle si at du tok livet av bikkja di nå Men nytt luftfilter skal testes ja. Fjernet mye vond lukt i gamlebilen det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå