znork Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Nydelig bil og HARTGE eksoshalene satt som skudd. Kjempelekkert. Er det bare rør som er sveiset på den originale potten eller har du byttet hele rukkelet..? Takk!! Det er sånn som E.H.D sier, halene er sveiset på orginal eksosrøret. Hartge har ikke kommet med komplett eksosløsning til 120cd ennå. Derfor ble det å kjøpe Hartge halene, så få de sveiset på Hadde bilen på Ditec lakkbehandling + Glastec http://www.ditec.no/ her om dagen.. Bilen så nyere en ny ut etterpå, bare synd det regnet som f.. den dagen - typisk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Nydelig bil og HARTGE eksoshalene satt som skudd. Kjempelekkert. Er det bare rør som er sveiset på den originale potten eller har du byttet hele rukkelet..? Kjempeflott e82 og Hartge eksos er fine greier. Vet ikke hvordan det er på 1 serien, men på min e90 kutter du av hele bakpotten og så festes Hartge enderøra (uten noe lydpotte) fremme ved bakakselen cirka. Her er bilde av hvordan det ser ut på min. Vil ikke dette støye noe jxxxxxx? Hva med Eu kontroll, teknisk? Går utifra at dette ikke har tuv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Vil ikke dette støye noe jxxxxxx? Hva med Eu kontroll, teknisk? Går utifra at dette ikke har tuv? Støy er absolutt ikke noe problem, kun minimal forskjell fra orginalt, tro det eller ei. Håper ikke dette er noe problem på en fremtidig EU-kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Vil ikke dette støye noe jxxxxxx? Hva med Eu kontroll, teknisk? Går utifra at dette ikke har tuv? Støy er absolutt ikke noe problem, kun minimal forskjell fra orginalt, tro det eller ei. Håper ikke dette er noe problem på en fremtidig EU-kontroll. Det bør ha fulgt med TüV-papirer på eksoshalen. Dersom ikke dette fulgte med, ta konktat med leverandør.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znork Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 Vil ikke dette støye noe jxxxxxx? Hva med Eu kontroll, teknisk? Går utifra at dette ikke har tuv? Støy er absolutt ikke noe problem, kun minimal forskjell fra orginalt, tro det eller ei. Håper ikke dette er noe problem på en fremtidig EU-kontroll. Det bør ha fulgt med TüV-papirer på eksoshalen. Dersom ikke dette fulgte med, ta konktat med leverandør.... Det fulgte ikke med noe tüv-papirer på eksoshalene mine. Må nesten høre med Strandveien Auto (der de er kjøpt) om jeg trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Sinnsykt fin bil =) Har mista tellinga på hvor mange ganger jeg har "laget" meg en sånn bil på bmw.no Du vil ikke ta noen flere bilder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Tøff bil. E82 kler hvitt veldig godt.. Om du skal gjøre noe mer med bilen, så ville ihvertfall jeg vurdert sort tak. Det er skikkelig tøft på hvite biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znork Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 Sinnsykt fin bil =)Har mista tellinga på hvor mange ganger jeg har "laget" meg en sånn bil på bmw.no Du vil ikke ta noen flere bilder da? Har hatt planer om å ta noen bra bilder i lengre tid, men har liksom aldri passet helt.. Må prøve å få tatt noen bilder før vinterfelgene kommer på. Tok disse i forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znork Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 For salg. http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=36&t=186998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå