heimdall Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Hei Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt innebygget subwoofer? Bilen jeg har er en 2001 modell E39, sedan, 520iM52. Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Innebygget? I rør eller i kasse eller noe du tenkte på eller? Noe sånn som dette?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimdall Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 Jeg tenkte mer på orginalt til bmw egentlig, men de er kanskje ikke så bra? Har lest litt på forumet, og det virker som det er vanskelig å få god basslyd i en sedan, uten å demontere for eksempel luka man kan ta ski gjennom! Men det er vel kanskje prisen man må betale for god bass Takk for svar iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-martin Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Visste ikke at det fantes en original løsning for subwoofer på e39... Uansett så vil bassen forplante seg relativt greit dersom du har nedfellbare seter, hadde vært verre om du hadde hatt lukket stålkonstruksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimdall Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 he he, skal ikke påstå at det finnes, var en på jobben som mente det. Jeg har null peil. Har ikke nedfellbare seter tror jeg, men vil vel høre litt mer bass med ei kasse uansett, eller er det bortkasta penger? Det finnes kanskje en bass man kan putte under forsetene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Visste ikke at det fantes en original løsning for subwoofer på e39... Uansett så vil bassen forplante seg relativt greit dersom du har nedfellbare seter, hadde vært verre om du hadde hatt lukket stålkonstruksjon. Joda, på M5'en ble det levert som standard i statene mener jeg, http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=65&fg=20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Vill jo bli en del bedre bass kunn med en liten sub baki også.. Men det skikkelige trøkket vil du nok ikke få. Men mer enn bra nok til å få et mye bedre lyd perspektiv i bilen. Hvet ikke om det finnes til e39 jeg, men! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MouM Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 går greit å få god bass i en sedan men da må man nok opp i pris ja:P selv har æ stereo t nesten 50 høvdinga så da trøkke d jo ganske bra, selv om d e en sedan:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 http://www.bavariansoundwerks.com/produ ... Series-M5/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimdall Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 Tror jeg skal sjekke ut bavaria jeg, så allright ut Takk for all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå