Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ettermontert angel eyes ringer på min E46 nå, og har et spørsmål til dere andre som har gjort dette i original lykter.

Måtte dere også fjerne den svarte plasten som ligger inni lykta? Hvis ikke, hva gjorde dere for å tilpasse denne? Den vil nemlig gå over ringene på den ene sida, og går heller ikke langt nok inn til at du får på glassene.

Nr. 1 på bildet her jeg mener:

http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/21454.gif

Skrevet

Jepp, tok ut den svarte plasten. På bilen min var det ikke no problem med plassen. På bilen til Budda her på forumet (e46 facelift) måtte det files litt i denne plasten på den ene siden for å få ringene til å sitte rett.

Skrevet
":33k4b0fd]Jepp, tok ut den svarte plasten. På bilen min var det ikke no problem med plassen. På bilen til Budda her på forumet (e46 facelift) måtte det files litt i denne plasten på den ene siden for å få ringene til å sitte rett.

Så du har ikke satt inn igjen den svarte plasten du da? Jeg har ikke gjort det, og jeg syntes det ser litt for åpent ut da.

Skrevet

Så du har ikke satt inn igjen den svarte plasten du da? Jeg har ikke gjort det, og jeg syntes det ser litt for åpent ut da.

Jo jo, satt den inn igjen, men ingen plassproblemer hos meg.

Men plasten måtte jo først ut for å få de på plass. På facelift (touring) lyktene måtte det derimot files litt i plasten for å få de til å sitte bra.

Skrevet

Med meg og passet det rett på ,men svarteplasten skal av ja..Du festa no ikkje ringane i den..Tar ut den så fester du ringane..Deretter setter på plasten igjen..

Skrevet

Da skjønner jeg ingenting. Før det første, må jeg file av den svarte plasten, så den blir smalere, ellers får jeg ikke på glassene, fordi den går borti ringene. Og for det andre, så kommer jeg ikke til å se fult lys ringene, fordi plasten vil dekke over de. Har jeg fått feil ringer jeg da kanskje?

Anders

Skrevet

Ser nå at ringene mine er rett og slett for store. Så på de ringene i den veilederen. Uff... Jaja, jeg får prøve å få tak i noen andre da.

Skrevet

Det er jo det den gjør da. Den dekker akkurat kanten på reflektorene. Så ser ut som om den passer perfekt ifølge de. Men den skal ikke dekke kanten på reflektorene. Den skal gå litt innenfor og dekket akkurat kanten på den svarte plasten du setter inni etterpå. Ser det på den veilederen til Ovex.

Skrevet

Ja, riktig.

Kanskje du har fått til e39 eller en annen modell? Håper det går greit å få bytta de da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...