Anderslien Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 Jeg har ettermontert angel eyes ringer på min E46 nå, og har et spørsmål til dere andre som har gjort dette i original lykter. Måtte dere også fjerne den svarte plasten som ligger inni lykta? Hvis ikke, hva gjorde dere for å tilpasse denne? Den vil nemlig gå over ringene på den ene sida, og går heller ikke langt nok inn til at du får på glassene. Nr. 1 på bildet her jeg mener: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/21454.gif
[space] Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 Jepp, tok ut den svarte plasten. På bilen min var det ikke no problem med plassen. På bilen til Budda her på forumet (e46 facelift) måtte det files litt i denne plasten på den ene siden for å få ringene til å sitte rett.
Anderslien Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Skrevet Mars 7, 2008 ":33k4b0fd]Jepp, tok ut den svarte plasten. På bilen min var det ikke no problem med plassen. På bilen til Budda her på forumet (e46 facelift) måtte det files litt i denne plasten på den ene siden for å få ringene til å sitte rett. Så du har ikke satt inn igjen den svarte plasten du da? Jeg har ikke gjort det, og jeg syntes det ser litt for åpent ut da.
AndersM Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 da kan det hende du har feil ringer.. skal være 2 str på de.. passer 100% på min med facelift..
[space] Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 Så du har ikke satt inn igjen den svarte plasten du da? Jeg har ikke gjort det, og jeg syntes det ser litt for åpent ut da. Jo jo, satt den inn igjen, men ingen plassproblemer hos meg. Men plasten måtte jo først ut for å få de på plass. På facelift (touring) lyktene måtte det derimot files litt i plasten for å få de til å sitte bra.
saevik Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 Med meg og passet det rett på ,men svarteplasten skal av ja..Du festa no ikkje ringane i den..Tar ut den så fester du ringane..Deretter setter på plasten igjen..
Anderslien Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Skrevet Mars 8, 2008 Da skjønner jeg ingenting. Før det første, må jeg file av den svarte plasten, så den blir smalere, ellers får jeg ikke på glassene, fordi den går borti ringene. Og for det andre, så kommer jeg ikke til å se fult lys ringene, fordi plasten vil dekke over de. Har jeg fått feil ringer jeg da kanskje? Anders
Padi Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 Høres ut som det ja. Du skal se hele ringen etter de er monter.
saevik Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 Haurest veldig rart ut, men ligger jo ein how to på forumet her..Sjå litt på den da om du får noen peikepinne..
Anderslien Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Skrevet Mars 8, 2008 Ser nå at ringene mine er rett og slett for store. Så på de ringene i den veilederen. Uff... Jaja, jeg får prøve å få tak i noen andre da.
saevik Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 ja et kvart er jo feil siden du ikkje får dei på, ringane skal jo gå rett på..
[space] Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 Skal gå rett på ja, og de skal akkurat dekke kanten på reflektorenene i lysene.
Anderslien Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Skrevet Mars 8, 2008 Det er jo det den gjør da. Den dekker akkurat kanten på reflektorene. Så ser ut som om den passer perfekt ifølge de. Men den skal ikke dekke kanten på reflektorene. Den skal gå litt innenfor og dekket akkurat kanten på den svarte plasten du setter inni etterpå. Ser det på den veilederen til Ovex.
[space] Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 Ja, riktig. Kanskje du har fått til e39 eller en annen modell? Håper det går greit å få bytta de da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå