Anderslien Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Skrevet Mars 8, 2008 ":30njisoj]Ja, riktig.Kanskje du har fått til e39 eller en annen modell? Håper det går greit å få bytta de da. Kanskje det. Men rart de passa perfekt på reflektorene da. Lyste helt hvitt og fint, så det var jo bra da.
Gjest Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 jeg har ettermontert to ganger. og ikke mått fjerne den.. vært god plass i mine. en gang med jalla ringer med dioder i enden. og nå med ccfl ringer. begge ganger ikke coupe
Anderslien Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Skrevet Mars 8, 2008 Har prata med de jeg kjøpte ringene av nå. De hadde visst sendt feil. Jeg sjekka også pakka de lå i og der er det krysset av for E46, men ikke krysset av på E46 2DR. Så har nok fått for E46 sedan eller noe istedet jeg. Men blir nok orden på det nå
Oak Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 er ikke det morsomt? hehe, fikk ringer til facelift jeg... kult å finne ut det når jeg hadde demontert lykta allerede hvordan kobla du det greine da?
Anderslien Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 Jeg tok bare ut kontakten til parklyspærene og koblet de på der. Fungerer utmerket og ingen feilmeldinger.
aloebiz.net Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Det er også forskjell på ringene om du har linse i lykta (xenon) eller bare vanlige reflekstorer i både fjern og nærlys (halogen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå