MERN Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Etter å ha solgt e34'en min i starten av januar fant jeg ut at jeg ville ha e36 coupe, og helst da 325. Etter litt over en måned med leting og titting på div biler fant jeg til slutt en fristende bil. Det var desverre bare 320, men det fikk gå ettersom det vistnok var en 320 m-tech fra fabrikk. I slutten av Februar ble den hentet og jeg ble endelig en (hittil) fornøyd eier av en e36 coupe. Bilen er en 1993 mod. Solgt for første gang i Tyskland 11.92. Importert til Norge i 2000. Org. ekstra utstyr på bilen: -Sportseter -Skinninteriør -m-tech understell -25% sperre -M-tech front -Check controll -Cruise controll -Ute temp Bilder: Dårlige bilder av møkkete bil, men er det jeg har for øyeblikket. Felgene på bilen er 17" med piggfri vinterdekk. Sommerfelger fikk jeg ikke med. (Så hvis noen har 18" felger som kler e36 så er det bare å si fra!!) Over tid har jeg planlagt å gjøre litt med denne bilen, derfor den ligger i prosjekt tråden, forhåpentlig rekker jeg det meste før sommeren. Småfiks: -Få tåke/grøftelysene i frontfanger til å virke. -K&N kon filter satt der ved kjøp, men må rengjøres eller byttes. -Fikse førerdør, kan være lei å få åpnet (mekanismen) Sikre planer: -Ta rust, Er litt rust på kanalene foran, bla. en liten skade på høyre side. -(Bilen er i skrivende stund på sveising) -Baklykter - Røde/grå (montert) -Forblink - grå -Coilovers - bestillt Supersport Coilovers høydejusterbart 20-65mm foran og bak. -18" sommerfelger -M-tech sidelister rundt hele bilen -Effektanlegg, fra kat. i første runde hverttfall. Dobbel stuss. Kanskje: -M3 sideskjørt -M3 diffuser i bakfanger -Lyktelister -liten m-spoiler på bakluka, eller annen kledelig spoiler. -Angel eyes -Montere tårnavstiver/stab stag over motor -M innstigningslister i dørene Bilder nye baklykter: Bare å komme med innspill på hva dere synes om bilen og planene, og ikke minst tips til hva dere mener bør gjøres... (Mere bilder kommer etterhvert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Såg jo pen ut den! planene dine er gode, men kansjeplanene er bedre! De koster vel mest og. Ble bra med grå/røde baklykter! Ser der står oransje blinlys på som du skulle bytte ut i grå, intressert i å selge de oransje til meg? Send PM isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Bil med potensiale dette. Men hvis det er en orginal M-tech, skulle den ikke hatt skjørt, M-bakfanger og speil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 viss det ikke er bare understellet han mener... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Ser mysifistisk lite ut som en M-tech bil det der, cab`n jeg hadde var det M-understell på, men den manglet alt det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 Jeg har ikke rukket å sjekke opp hva som egentlig skal være på en e36 m-tech enda desverre. Kjenner modellen litt for lite enda.. Ble bare fortalt ved kjøp at det var m-tech, kanskje det bare er understellet som er m-tech, om det i det hele tatt er det da... Er det noen måte jeg kan se om det er m-tech understell? Hvilket utstyr skal det være på en org. e36 m-tech? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 viss du sender en mail til BMW med de 7 siste tegnene i VINnr ditt så får du utstyrsliste, og da skal du nok få vite hva du har av m-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sycho Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Trenger ikke sende VINnr til BMW. Mange her inne som kan sjekke det for deg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 jeg har en org m-tech og den har komp m3 styling(bortsett fra speilene) og svart taktrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 SÅ ut som en fin bil dette;) Og når du har fått gjennomført alle planene så blir den strøken;) Eller du kan legge inn VIN nummeret i denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=70354 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 Har ikke fått sjekket VIN nummeret enda, satser på å få gjort det i morgen og så finne ut hva som er standard på bilen. Men har i hvertfall kommet litt lengre med planene mine. Har nå fått igjen bilen fra sveising, og bestillt varer fra koed. Har bestillt: -M3 sideskjørt -M-tech støt/side lister -M3 speil, som jeg glemte å nevne i planene mine ovenfor. Sitter nå også og venter på Lyktelister fra "Hartgeya" her på forumet og Tårnavstiver/Stabstag over motor fra Klausen Tuning. Coilovers er forventet ankomst i slutten av denna uka.. Gleder meg som en unge til dela kommer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Sitter nå også og venter på Lyktelister fra "Hartgeya" her på forumet og Tårnavstiver/Stabstag over motor fra Klausen Tuning. håper denne fyren har flere sett med lyktelister, for igår overførte jeg penger for lyktelister òg bakrutesenker til fyren.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2008 Da får vi håpe at han har flere sett!! for jeg har også betalt for listene.. Får håpe at vi ikke har blitt lurt nå!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Da får vi håpe at han har flere sett!! for jeg har også betalt for listene.. Får håpe at vi ikke har blitt lurt nå!!!!! såpass ja. får håpe dere ikke har blit lurt nå ja. Dette begynner å se bra ut når MERN. kommer seg med storskritt. hehe nesten så du har begynt å gå i mine fotspor når det gjelder å handle deler også nå. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 Da har jeg sjekket utstyrslisten og dere hadde rett i at det ikke var så mye M som jeg hadde håpet på hehe.. Men litt M var det Type 320I (EUR) Dev. series E36 (2) Line 3 Body type COUPE Steering LL Door count 2 Engine M50 Cubical capacity 2.00 Power 110 Transmision HECK Gearbox MECH Colour BROKATROT METALLIC (259) Upholstery SCHWARZ LEDER (0203) Prod. date 1992-11-10 Order options No. Description 209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) 240 LEATHER STEERING WHEEL 314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC 428 WARNING TRIANGLE 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 520 FOGLIGHTS 529 MICRO FILTER 540 CRUISE CONTROL 542 CHECK CONTROL 556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY 654 BMW BAVARIA C III 704 M SPORT SUSPENSION 801 GERMANY VERSION 848 ENLARGED WIRING HARNESS 915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå