Dr_S Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Pent eksemplar den E34'n din, men du MÅ bytte ut skiltene Spesielt pga den ripa som er foran. Lyktelister blir overflødig tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2008 Jeg syntes det hever looken litt jeg da med lyktelister. Har jo kjøpt de inn, og de ligger her. Men får se hvordan det blir. Lurer litt på og dra på biltilsynet og bestille noen nye skilter en av dagene som kommer. Er enig i at de må byttes ut Godt og høre at man syntes jeg har et pent eksemplar av en E34. Er fornøyd med bilen selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 I går var jeg på vei til Drammen, og da tippset bilen min 250.000km gitt. Ble feiret med full tank, en pose med boller og en flaske Coka Cola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Velkommen i 250000 km klubben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 Jo takk kjøpte bilen 22 februar, da hadde den rullet 234.000km så har kjørt en del kan du si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Ser jo veldig fin ut i lakken. Så da er det bare å polere og vaske ofte Kjøp deg sort halvblank lakk, og få shinet opp kanalene. Det gjør seg veldig, da de etterhvert blir litt gråe i fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Trenger ikkje lakkere kanalene en gang. Eg brukte bare sånn bumpercare greier på mine eg, og de e svarte og fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 Det er litt rust på kanalene mine, og i underkant av dørene. Derfor jeg ikke har gjort noe med kanalene enda. De skal pusses ned, shines og lakkes i løpet av sommeren. Det er planen hvertfall Vask får den en gang i uka. Som regel hver søndag og jeg ikke har en milliard menner i skallen som hogger trær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 Takk Takk. Jeg elsker bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Hei hei! Jeg sitter her og skal kjøpe emblemer til og ha på bagasjeluken og panseret på GS Bildeler. De jeg har ser jo ikke ut selv i stummende mørke, så de må byttes. Men det er så uendelig mye og velge mellom. Det vil si 82mm emblem, 78mm emblem og 73mm emblem. Og det står ikke at det er til panseret på slik og slik. Hadde det stått passer til E34 så hadde det jo vært noe. Og jeg har slått opp på mitt reg nr hos dem. men no luck. any one med svar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Christian, send en PM til 325icab_88 her på forumet, han skaffer alt av emblemer i riktig str. Her har du nettsjappa hans. Jeg har kjøpt div. deler av han, bl. annet blå carbon emblem til gamle 520'n og 540'n jeg har nå . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Evt. bare gå inn på E34 på koed sin side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Steffan C: Takk takk : Da sender jeg pm til han Se hva han skal ha for det. For mine flasser. slik kan man jo ikke ha det med en 5-er Dr_S: får opp forskjellig dim der og :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Hei hei!Jeg sitter her og skal kjøpe emblemer til og ha på bagasjeluken og panseret på GS Bildeler. De jeg har ser jo ikke ut selv i stummende mørke, så de må byttes. Men det er så uendelig mye og velge mellom. Det vil si 82mm emblem, 78mm emblem og 73mm emblem. Og det står ikke at det er til panseret på slik og slik. Hadde det stått passer til E34 så hadde det jo vært noe. Og jeg har slått opp på mitt reg nr hos dem. men no luck. any one med svar? Delenummer originalt emblem foran/bak: 51148132375 De emblemene du har funnet tror jeg muligens er kjempetynne metallmerker med lim bakpå ("klistremerker"). De kommer i forskjellige størrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå