Gå til innhold

Viplash Sin 525iA

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg syntes det hever looken litt jeg da med lyktelister. Har jo kjøpt de inn, og de ligger her. Men får se hvordan det blir. Lurer litt på og dra på biltilsynet og bestille noen nye skilter en av dagene som kommer. Er enig i at de må byttes ut :)

Godt og høre at man syntes jeg har et pent eksemplar av en E34. Er fornøyd med bilen selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Det er litt rust på kanalene mine, og i underkant av dørene. Derfor jeg ikke har gjort noe med kanalene enda. De skal pusses ned, shines og lakkes i løpet av sommeren. Det er planen hvertfall :)

Vask får den en gang i uka. Som regel hver søndag og jeg ikke har en milliard menner i skallen som hogger trær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hei hei!

Jeg sitter her og skal kjøpe emblemer til og ha på bagasjeluken og panseret på GS Bildeler. De jeg har ser jo ikke ut selv i stummende mørke, så de må byttes. Men det er så uendelig mye og velge mellom. Det vil si 82mm emblem, 78mm emblem og 73mm emblem. Og det står ikke at det er til panseret på slik og slik. Hadde det stått passer til E34 så hadde det jo vært noe. Og jeg har slått opp på mitt reg nr hos dem. men no luck.

any one med svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg sitter her og skal kjøpe emblemer til og ha på bagasjeluken og panseret på GS Bildeler. De jeg har ser jo ikke ut selv i stummende mørke, så de må byttes. Men det er så uendelig mye og velge mellom. Det vil si 82mm emblem, 78mm emblem og 73mm emblem. Og det står ikke at det er til panseret på slik og slik. Hadde det stått passer til E34 så hadde det jo vært noe. Og jeg har slått opp på mitt reg nr hos dem. men no luck.

any one med svar?

Delenummer originalt emblem foran/bak: 51148132375

De emblemene du har funnet tror jeg muligens er kjempetynne metallmerker med lim bakpå ("klistremerker"). De kommer i forskjellige størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...