Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener E34 har identisk emblem på panser og bagasjelokk, med 82mm diameter. I så fall kan du se etter delenr. 51-14-8-132-375 :)

Edit: Arrrgh, slått på målstreken av Gunnar. Neste gang skal jeg ikke dobbelsjekke delenummeret, bare måke innlegget avgårde. :weirdwalkingthing:

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ahh.. Takk takk Gunnar :) Da hører jeg hva han duden som mr. Cotte tipset meg om skal ha, så ser jeg hva GS skal ha, så handler jeg der det er rimeligst ;)

• 4 months later...
Skrevet

Bilen ble solgt i september - 08. Jeg ser nå etter ny BMW. Noen som kommer over noen til en OK pris så si i fra. Har en C180 som også skal selges. Går for rundt 50k. Så en ny bmw burde ligge mellom der og 100k. =)

Skrevet
Jøss, lever du enda? hehe, godt du skal selge mersa og få deg skikkelig bil igjen. ;)

Jeg lever i absolutt beste velgående ;)

Ja, planer om og selge stjerna og kjøpe en BMW igjen. Men vet ikke helt hva jeg skal ha enda. Litt lst på en pen M3, eller en 7'er. Helst en 7'er.

Skrevet

Det er en E38 som er planen ja, fant drømme utgaven her for noen dager siden. rullet snaue 160k, ALT utstyr som var ønskelig fra min side, og riktig motor. Men ble solgt VELDIG kjapt, så rakk ikke engang og ringe på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...