Der Barockengel Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Jeg mener E34 har identisk emblem på panser og bagasjelokk, med 82mm diameter. I så fall kan du se etter delenr. 51-14-8-132-375 Edit: Arrrgh, slått på målstreken av Gunnar. Neste gang skal jeg ikke dobbelsjekke delenummeret, bare måke innlegget avgårde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Ahh.. Takk takk Gunnar Da hører jeg hva han duden som mr. Cotte tipset meg om skal ha, så ser jeg hva GS skal ha, så handler jeg der det er rimeligst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Ebay er good til sånne ting. Får to til samme pris som ett i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Bilen ble solgt i september - 08. Jeg ser nå etter ny BMW. Noen som kommer over noen til en OK pris så si i fra. Har en C180 som også skal selges. Går for rundt 50k. Så en ny bmw burde ligge mellom der og 100k. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Jøss, lever du enda? hehe, godt du skal selge mersa og få deg skikkelig bil igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 Jøss, lever du enda? hehe, godt du skal selge mersa og få deg skikkelig bil igjen. Jeg lever i absolutt beste velgående Ja, planer om og selge stjerna og kjøpe en BMW igjen. Men vet ikke helt hva jeg skal ha enda. Litt lst på en pen M3, eller en 7'er. Helst en 7'er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Da ville eg iallefall velgt 7'er... Men det må være ein e38... Den peneste utgaven av 7'erene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 Det er en E38 som er planen ja, fant drømme utgaven her for noen dager siden. rullet snaue 160k, ALT utstyr som var ønskelig fra min side, og riktig motor. Men ble solgt VELDIG kjapt, så rakk ikke engang og ringe på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå