NiFtY Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Har en 1992 mod 320i coupe "prosjektbil" jeg vurderer å kvitte meg med pga verkstedsmangel Gått 211 000km Motor og girkasse gått 118 000km (Kjøpt fra høggeri) Senket 60/40 (godkjent i vognkort, sammen med større felger) lakkert blåfiolett med flakes i lakken, slitt lakk. e46 look frontfanger takluke,el ruter osv (virker som det skal) effektanlegg fra katalysator Valsede hjulbuer grått stoffinteriør profftona ruter bakrutesenker Importert fra tyskland i 2002 Bilen har stått i 3 år pga skjært motor før jeg overtok den, men denne og girkasse er nå byttet.Har skiltene enda, og alle årsavgifter bortsett fra årets er betalt. motor går meget pent. Jeg har gjort litt på bilen, men må fortsatt legges llitt arbeid i før eu. bilen bærer preg av å ha stått, så litt sveis må påregnes. Har funnet 2 hull i reservehjulsbrønn og ett par små i venstre kanal, og samt litt overflateflekker her og der. Ikke store jobben. skifte noen bremserør bak, bagasjeluke holder seg ikke låst. Begge forskjermer bør byttes. liten bulk ved tanklokk. + ting som alltid dukker opp etterhvert. Har tatt ut interiøret men dette er komplett og pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Ser for meg ca 15 lapper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Hva mener du med arbeid som må ligges i for å få den godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Høres ut som en del arbeid. Er verdt 20-25000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiFtY Skrevet April 30, 2008 Forfatter Share Skrevet April 30, 2008 Har lekt med tanken bytte den i en kjørbar e30 med skilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 ikke lysten til å kvitte deg med det luft filteret og satsen først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiFtY Skrevet April 30, 2008 Forfatter Share Skrevet April 30, 2008 hehe, kjøpte det på ebay for 15 dollar:) Ligger flere der vet jeg. kom på 360 totalt med frakt til norge. Tollfritt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 hehe såpass ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiFtY Skrevet April 30, 2008 Forfatter Share Skrevet April 30, 2008 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E36- ... dZViewItem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiFtY Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 Liten update: fått gjort litt med bilen nå, og tenkte oppdatere posten litt her med bilder og det som er gjort. Alt nytt i gearoverføring nye superflex foringer bak nye skiver, klosser bak nye bremsebånd til brekk+ begge brekkwire nytt senkesett 60/55mm med tuv, fjærer + dempere rund baut nye komplette mayle demperlager bak ny gjennomslagsgummi med støvhetter alle 4 dempere nyoverhalte caliptere bak+foran "m3" traversforsterkninger sveist inn bak alle 4 fester Alle bremserør skiftet inkl alle bremseslanger all rust sveist nye bærearmer foran nye styreledd foran "nye" forskjermer fra koed nye lister rund baut, "m3" brede typen nye lykter m øyelokk og hvite blinkers hvite sideblinkers fjærbenslager foran alle foringer foran nye, noen superflex nye slitasjevarslere bremser nye emblemer rund baut ny m3 frontfanger, sideskjørt og bakfanger nye innerskjermer begge sider foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå