K.T Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Et spørsmål som noen kanskje kan hjelpe meg med.. Va det muligt å få elektrisk cab på E30? Tenkte kanskje de siste modellene kom dette? 90mod og utover? Eller kom dette først på E36?? Takker for svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 finns de,ja.. står en som er reg i 93 på finn som eg kunne tenkt meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 Den grønne 320`en du tenker på? Men vet du om den elektriske caben var tilgjengelig fra 87 når de først ble produsert, eller kom den en tid etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Uten å være helt sikker, tror jeg det kom samtidig som den fikk facelift? i 90... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 tror nok de var etter facelift ja,den på finn er en sort 318,hadde de vært 6er hadde eg kjøpt den på flekken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowhoe86 Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 har 91mod og den er ikke elektrisk...kjapp å ta ned..gjør det på rødt lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Det er så mye problemer med el.cab. på E30 at du burde glemme det. Motor'n ryker i ett sett og den er dyr. Kjenner flere som har tatt ut motor for å slippe alt tyt og utgifter. Bruker jo uansett ikke mer enn 10-15 sek. på å ta ned taket for hånd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowhoe86 Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Det er så mye problemer med el.cab. på E30 at du burde glemme det. Motor'n ryker i ett sett og den er dyr. Kjenner flere som har tatt ut motor for å slippe alt tyt og utgifter.Bruker jo uansett ikke mer enn 10-15 sek. på å ta ned taket for hånd... det jeg har hørt og. at det elektriske er noe dritt da det ryker...så får holde med elektriske vinduer og servo;) hehe..luksuss^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå