Rogern Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 kan d ikke være bare lite eller ingen strøm på nøkkelen?? (hvis d skal være strøm på nøkkeln da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 Det skal være riktig nøkkel.. det er byttet batterier.. Vet ikke om den må kodes om etter det jeg? Er egentlig ganske rådløs nå.. Haddde vært digg¨å fått den til å gå nå Er ikke mye lakkering som står igjen ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 Har nå funnet ut at det er gnist på plugga og bensin pumpa skal visstnok gå.. Så da skjønner ikke jeg hvorfor den ikke starter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 fått gang på bilen? trur det er gamlebilen min det der.... Va det lakkereren din som ringt meg ang den startsperra? Hadde det problemet med at den stoppa eg og. Etter eg bytta motor i den. Men det var berre en koblingsfeil. Men det hadde dere vel sjekka. Kossen går det ellers med lakkeringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 Bilen står på BMW.. Så venter bare på hva som evt skjer egentlig.. Mangler bare å lakkere di delene som ikke går ann å ta av.. Som bakskjermer og sånn.. Ja var lakkereren som ringte deg ja.. Forsto det som at du hadde bytta blokk, veiv og sånn i den? Skjekka koblinga.. Skjedd etter at den har stått tom for strøm.. Så tror det kan være no startsperre el no som har slått seg vrang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Hellrot eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Kan være. Eg byttet meir eller mindre heile motoren. Var en bekjent som jobber på bmw som plukket ned motoren. Vart verre og verre til mer han plukket ned. Fikk en brukt motor med en gåen kam. (stått i en M roadster). Fungerte veldi bra når eg hadde den. Utenom at eg sleit litt med varmgang på de varmeste sommerdagene. Han som bygget den om hadde den til danmark for å få kodet om noe greier med startsperra. Meir enn det veit eg ikkje desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Har du fått start på bilen eller Thomaz? Og skjer det noe med lakkeringen snart? Vil se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 Er Hellrot ja.. Står på BMW.. Så venter egentlig bare på hva som skjer der.. Noen som har noen innvendinger på hvordan det ville blitt med candy i klarlakken..? Har fundert litt på det.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Er Hellrot ja.. Står på BMW.. Så venter egentlig bare på hva som skjer der.. Noen som har noen innvendinger på hvordan det ville blitt med candy i klarlakken..? Har fundert litt på det.. Hehe Nei, vær så snill å la hellrot-farga være ! Den er sannsynligvis BMWs fineste farge, og flakes og candy osv passer ikke på en M3. Så jeg ber deg, ikke ødelegg farga med sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2008 Har funnet ut at det muligens er veivaksel sensoren som er gått.. Er det det samme som bankesensor..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 Noen formeninger om disse på bilen? http://www.bmwspesialisten.no/index2.htm Har litt lyst på no annet enn rødt og hvitt som alle har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 du må linke til et bilde får ikke opp noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 Hmm klarer ikke å få linka til der lyktene er.. Men er ihvertfall di sota baklytene (orginal utseende ikke sånn krystal) på side 7 i kategorien lykter og blinklamper Syns dem liksom det vart litt annet enn det alle andre har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Har funnet ut at det muligens er veivaksel sensoren som er gått.. Er det det samme som bankesensor..? Det tror jeg også det er, som jeg sa tidligere:) Bankesensor og veivgiver er ikke samme nei.. Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå