Johnny86 Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Har du bytta det motordekslet over pluggene til et fra 3.0l, eller er det bare jeg som ser galt? Passer di omhverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Er bytta til Viborg autotechnik deksel. et tuning firma i Danmark.. Aner ikke om det passer men ser jo likt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Satt lenge å stussa på det bilde. For vanos og alt var forskjellig, men den så lik ut oppå. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Skjønner.. Men motor`n ser nesten helt lik ut foruten vanos biten Oppe ved dekselet er vel nesten identisk, uten at jeg har sett 3,0 i virkeligheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Synes jg så misberget i bakgrunnen på et av bildene der.. Bor i Eidsvoll sjøl Pen bil du har der ! Lakkerte du den i Bønsdalen hos Terje Guldbransen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 Hehe stemmer det.. Bor ikke langt unna Eidsvoll nei.. Bor mot Vormsund.. Nei lakkerte den ikke der nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Hei! var vel ikke ute og kjørte på årnes natt til 1? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Nei.. Men Kjørt der en go del andre ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Nei.. Men Kjørt der en go del andre ganger hmm.. da var det nok ikke deg. men var på vormsund dagen etter, og da sto det en rød e36 cab med Gt splitters og *hadge* felger på shellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Bli med til Gjøvik så kan du ta noen bilder av bilen din med speilrefleks. Hadde vært veldig moro å sett(og hørt) den for real Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Michter: Ja det var nok meg du så da Ja blir Gjøvik tur Bare håpe på ålreit vær nå Blir artig å se din og fler sine biler for real og.. Ikke bare her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Genialt! Være med og kjøre i følge med meg og Torek da eller? E30, E36 og E46 i fin harmoni langs veien hadde jo vørt noe Hadde planer om og møtes kl 15:30 på Esso'en langs Rv4 ved Grorud vi Du er mer enn velkommen til og joine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Hadde vært bra det Men mulig jeg skal legge om bakdekk etter jobb i mårrå.. Begynner å bli dårlig. Men kan du ikke sende meg nr på PM så kan jeg ringe deg vis jeg rekker det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Utslitte bakdekk på en M-bil? Det rekker du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Hehe skal sies at litt feil camber har litt av skylden og Ja hadde vært knall å få rekt det.. Møter dere da evt ved kløfta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå