Weltzin Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Som i overskrift. Vurderer å handle inn 16" eller 17" vinterhjul, gjerne med brukbare dekk på.
Eirik Viste Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Jeg har 16" alufelger med 205/55/16 VikingContinental piggdekk som har nesten nye dekk. Dette er dyre dekk. Felgene er stilige, men har skallet av i lakken på noen plasser. Pris 2.500 kr Har også stilige originale 7X17" BMW felger i god stand med 205/50/17 Continental piggfrie dekk som har ca 6mm mønster igjen. Pris 5.000 kr Eventuelt et sett med fine 7 X17" felger med 2 dårlige sommerdekk og to godt brukte. Tror de er av merket Alutec. Pris 2.000 kr Klarer kanskje å skaffe bilder i morgen. Har planer om en tur til Haugesund snart, så vi kunne kanskje treffes der. Eller at felgene kan sendes med Kystbussen som går til Bergen og stopper på Aksdal. Ett av settene er til salgs. Hilsen Eirik.
Weltzin Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 Hentepris: 3000,- Med Good Year piggdekk. De såg ikke så galne ut, me blir litt langt
Weltzin Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 Jeg har 16" alufelger med 205/55/16 VikingContinental piggdekk som har nesten nye dekk. Dette er dyre dekk. Felgene er stilige, men har skallet av i lakken på noen plasser. Pris 2.500 kr 16" er det som primært er av interresse, 17" er kanskje greit, men er usikker på så store hjul på vinterføre (og det blir nok litt mer penger enn jeg hadde tenkt.) Bilder hadde vært fint ja, både av 16" og 17"
Eirik Viste Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Hei. Fikk tatt bilder av felgene med mobilen igår, men har problemer med å sende dem videre. Trenger ditt mobilnr eller epost adresse. 16" felgene er av merket TSW, og er 7,5 X 16 toms. Eirik.
Weltzin Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Skrevet Mars 11, 2008 tar gjerne bilde av både 16" og 17" felger med vinterdekk. tlf 98286817 og mail: thorbped@broadpark.no
hav Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 tar gjerne bilde av både 16" og 17" felger med vinterdekk.tlf 98286817 og mail: thorbped@broadpark.no Heisann Har 16" felger med gode sommerdekk fo E46 coupe. Dem skal bort da bilen er solgt, Felgene er ikke kantkjørte og er i god stand. Fikk dem med når jeg kjøpte bilen. tenkte 2000kr for de. Sender bilder til deg imorgen tidlig på mail. Så kan du si ifra om en handel er aktuelt Mvh Hav
Padi Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 Har noen orginale lettmetalsfelger i 16" me sommerdekk på som du kan få for 3000 kroner.De er til en Touring men det er vel samme boltsirkelen på min og din De kan hentes i Haugesund hvis du er intressert. Det er jo ikke så langt for deg og komme fra Etne og hit hehe. Men min samboer skal inn til Etne etter påske, da kan hu eventuelt ta de med til deg :) Glenn
Weltzin Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Skrevet Mars 12, 2008 Har noen orginale lettmetalsfelger i 16" me sommerdekk på som du kan få for 3000 kroner.De er til en Touring men det er vel samme boltsirkelen på min og dinDe kan hentes i Haugesund hvis du er intressert. Det er jo ikke så langt for deg og komme fra Etne og hit hehe. Men min samboer skal inn til Etne etter påske, da kan hu eventuelt ta de med til deg :) Glenn Er helst interressert i å finne noen med vinterdekk på, så jeg slipper den utgiften og
Weltzin Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 mail mottatt.. og svar sendt.. ser fremdeles etter felger
Weltzin Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Skrevet Mars 15, 2008 Hei. Fikk tatt bilder av felgene med mobilen igår, men har problemer med å sende dem videre. Trenger ditt mobilnr eller epost adresse.16" felgene er av merket TSW, og er 7,5 X 16 toms. Eirik. Du har ikke fått sendt bilde? vet det har vært litt problemer med broadparkadresser og spam dersom du har sendt bilder, jeg har ikke fått noen.
Joe Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 Hei. Fikk tatt bilder av felgene med mobilen igår, men har problemer med å sende dem videre. Trenger ditt mobilnr eller epost adresse.16" felgene er av merket TSW, og er 7,5 X 16 toms. Eirik. Du har ikke fått sendt bilde? vet det har vært litt problemer med broadparkadresser og spam dersom du har sendt bilder, jeg har ikke fått noen. Har noen stilige 16" felger av merket ATP flash med noen helt nye sommer dekk på. Hentes i Bergen. Send PM eller svar hvis du er interessert og vil ha bilder av de på bilen min.
Weltzin Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Skrevet Mars 15, 2008 Har noen stilige 16" felger av merket ATP flash med noen helt nye sommer dekk på. Hentes i Bergen. Send PM eller svar hvis du er interessert og vil ha bilder av de på bilen min. Om ikke de er omtrent gratis så er det uaktuelt å kjøpe felger med sommerdekk på. Har 18" med relativt nye dekk på. Det jeg ønsker meg er litt større vinterhjul, syns det blir for mye bevegelse i 15", og de begynner å nærme seg utslitte.. takker for alle tilbud, og venter fortsatt på det settet som jeg har lyst på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå