beemerdude Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Da er bilen endelig ferdig oppusset, så nå er det nyopptrukket sort skinn i heile bilen, seter, dørsider, dashbord og alt. nytt m3 tak med lys i solskjermer er også montert. Synes bilen vart ganske rå, og vekker iallefall my oppmerksomhet når jeg kjører med den Så nå blir den lagt ut for salg da behov for stasjonsvogn plutselig dukket opp, og med coupe med et bagasjerom full av stereo så er ikke den så veldig aktuell å ha i kombo med barnevogn Bilen er eu godkjent i september uten anmerkninger. og har vært på Tysklandstur i sommer med full bil og fullt bagasjerom og gikk da på 0,69 med bra snitt fart Så er noen intr så er det bare å ta kontakt, men prisen kommer til å ligge på ca 70000,- og dette er billig for en slik påkosta og strøken coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerdude Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Da er bilen lagt ut for salg på autodb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerdude Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 og er ikke intr i å bytte st.vogn i ymse merker her er det kun BMW som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Nyopptrukket skinn enda en gang, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerdude Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 nope. det ble nyopptrukket i 2008 når taket ble byttet til m3 tak med alacantra og lys i solkjerman. Men er uten skade på skinnet og blitt pleiet med skinnpleie 3-4 ganger i året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Nå er ikke jeg spesielt fan av to-delt lakkering, u-orginale lykter, hel chrome nyrer osv. Men det er alltid godt å se folk legge mye arbeid i bilen sin, og så lenge de blir fornøyd med resultatet selv, er jo det det viktigste (btw, nå har vel folk mast nok, men for å sette en strek, det er en orginal bakfanger med m-tech diffuser Til ditt forsvar hadde jeg selv denne løsningen på min første e36 og det ser betraktelig mye bedre ut enn det orginale plast dekslet). Hold deg også gjerne til bokmål når du skriver innlegg, selv om jeg som trønder forstår hva du skriver er det desto tyngre for andre å lese innleggene dine om de blir skrevet på dialekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerdude Skrevet November 9, 2010 Forfatter Share Skrevet November 9, 2010 Hei. heldigvis er smaken som baken, den er delt Grunnen til at jeg lakkerte den 2 delt er for å skille den ut litt, det er så mange som er helt grå og helfarga, den var går i utganskpunketet men de som hadde lakkert den før meg hadde gjort en ræva jobb, så jeg bare måtte gjøre opp hele bilen my jobb, men resultatet ble knaill og har høstet mange blikk og skryt Og det funker nå også, mange som er intr i den og vil ha den, så det er no bra det å ja, liker og ta vare på de bilene jeg har, for det har en igjen for senere det koster en del penger, men er så absolutt verdt det Lyktan og nyran ble bytta for å få en mere helhet i bilen og looket av eier før meg, og jeg likte bedre å ha croma nyrer framfor sorte nyrer som så mange andre har og angel eyes framfor org. lykter Ja, fant ut det med bakfangeren når jeg nå pussa den ned og lakkerte opp den, så der ble jeg bøffa av tidligere eier av bilen. men den funker som du sier mye bedre enn orgleppa, og bla da ganske så bra når den ble felt inn. men har så absolutt vært bedre med skikkelig M fanger bak, men det får bli på neste prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå