Robin L Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 hei. vurderer og montere xeon på langlysene mine. jeg har originalt xeon på nærlysene, men den ene pæra holderpå å ryker. hvilken pære bør jeg kjøpe der? de hadde noen på bilextra til 1200,- stk...syntes det hørtes dyrt ut? hvilken sokkel er det på fjernlysene i en e39? bør/må jeg skifte lykteglass? det er linser på de innerste nå.. tenkte og bytte etterhvert for å få hvite blinkers, så lurer på om jeg bør kjøpe med linser ytterst,eller må hele lykta byttes for å få det? hvordan er de xeon kitene de selger på nett for 1-2000? ser dybvik-trading.no har endel som ser kurrant ut.noen som har noen erfraringer med disse? noe å anbefale? -å hvordan er kittene de selger på biltema for 2k? å vil jeg få tull med en eventuell pærevarsler? har forresten en 97 mod e39.
Robin L Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Skrevet Mars 18, 2008 ingen som vet hvilken sokkel det er på fjernlysene?
Robin L Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Skrevet Mars 18, 2008 alt står på tysk, så jeg skjønner ikke bæra:/ men kan prøve og "tyde" det etterpå.. hvilket kit anbefaler dere da? bør man legge litt penger i det?
Bjørn 320 Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Har sjøl den typen som er til salgs her på forumet...det funkar greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå