Gå til innhold

Justerbart senkesett, e36 Sedan

Falc0
 Share

Anbefalte innlegg

Folk har jo som regel bare prøvd ett merke på sin bil; og de fleste bruker jo bare bilen til normal kjøring - da skal det mye til før man blir direkte misfornøyd.

Hva er du ute etter? Lavest mulig bil? Best ytelse på bane? Bruke minst mulig penger? KW, bilstein og H&R er regnet som bra, men koster endel mer enn de andre merkene som er nevnt.

Jeg hadde forøvrig gått for et sett med vanlige fjærer og dempere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fungerer egentlig et justerbart senkesett? Er det lettvint å senke opp å ned?

fordelen med et justerbart er at du får stilt inn den høgda du ønsker å ha.

blir som regel til at du stiller det inn og lar det stå. For etter et halvår er det komt så mye dritt i mellom gjengene at det er vanskli å få stilt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir som regel til at du stiller det inn og lar det stå. For etter et halvår er det komt så mye dritt i mellom gjengene at det er vanskli å få stilt noe.

Det går ann å spyle gjengene før du skrur, og det går også ann å beskytte gjengene med f.eks tape, slik att skitten ikke "gror" fast.. :wink:

Det er forøvrig ikke store jobben å justere understellet opp eller ned.

Edit: Jeg anbefaler forøvrig H&R. Det har jeg brukt på 5 biler nå, og aldri hatt noen problemer med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører ikke så mye på bane, men er interessert i et som har grei kvalitet og ikke koster for mye. Etter hva jeg har fått med meg så er det AP Fahrwerke, Supersport, FK, Weitec som er de billige.

Hmm, lurer på om det blir Supersport, billig og bra? :). Usikker, uansett må jeg vente til jeg får penger, hehe.

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...