kazynor Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 de lurer kanskje litt når du skal i innskjekkinga på flyet da...med 4 lange stålsylindere fylt med noe flytende...tror vel det er et sett med rørbomber da blir det første fly til Gitmo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 skal sjekke ut bavarian autosport. men nå skal ikke jeg bestille, da jeg er i statene nå, og tenkte å ta demperne med i kofferten. så slipper jeg toll, frakt og hele suppa. Sjekk og opp www.turnermotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Eller hva med kilobegrensningen? Gjelder ikke den fra USA til EU? Måtte jo pakke om hele kofferten min i sommer da jeg skulle til London. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 som sjømann kan jeg ha 40 kg bagasje. og kan ta med varer for inntil 6k tollfritt. er og litt skeptisk til sikkerhetskontrollene, men satser på at det går greit. har snakket med bavaria nå, men tror ikke de klarer å levere demperne før jeg har forlatt statene, så da får det vel bli Autozone. kanskje jeg kan prate på meg en liten rabatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 siden det er bilstein du har tenkt deg, er ikke noen som har bilde av en e34 med bilstein dempere og H&R eller eiback fjører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 har enda ikke funnet H&R eller Eibach som gir fornuftig senk.. så om du har sett det må du si fra! tenker da på f.eks 50/20 - 50/30 eller liknende. de fleste jeg har sett senker bare f.eks 35mm hele veien rundt. og det er det jeg har nå. ikke fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 eneste jeg har funnet av senkefjører til e34 fra eiback og h&r er slik 30/25 senk... googlet litt, å denne skal visstnok være senket med h&r 30/25 utrolig nok... http://img118.imageshack.us/img118/6674/newsig7cc.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå