S3T Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Jeg kjører med 35/15mm på min, men det tilsvarer 55/35 på en sedan siden coupèen er 20mm lavere. Jeg synst det gir en grei høyde på bilen uten at det byr på noen problemer, eller bakdekket tar såvidt opp i hjulbuen bak når jeg kjører over humper, men det er fordi jeg kjører med 265 dekk bak med et litt for høyt innpress. Visst du har M-Tech dempere trenger du ikke å bytte demperene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 2, 2008 Forfatter Share Skrevet April 2, 2008 Okey Har vel ikke M-Tech dempere.. Vi får se hva det blir, må uansett valse først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Da har nye skilt med norgesmerke & bimmers.no skiltplater blitt innkjøpt og montert! Slenger ut et bilde fra da jeg vasket bilen med den yberfete såpa @ Ren Bil også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Gjør seg med nye skilt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Da har jeg fått nye baklykter! Må skryte litt av Koed, bestilte på torsdag, og fikk dem levert på tirsdag! Synes LED-lyktene tok seg bra ut på bilen, god passform var det og Bilen er fortsatt orginal høyde aka montertruck, men det skal jeg gjøre noe med straks, tror jeg går for 40/30, og senkeskåler (10mm) foran.. Skulle foresten ha bretta inn kanten på hjulbuene bak, om det er noen i nærheten som er flink på dette, ta kontakt så blir vi enige Har noen bilder jeg tok i farta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 Senk ankommet! Har stått å grublet og montert idag med hjelp av noen venner, ble ikke helt ferdig, men skal få slengt ut noen bilder når det blir, forhåpentligvis imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Se der ja! Bilder!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Akkurat samme sett som jeg har, har ikke montert det enda jeg heller, venter på å få felgene mine ifra dekkspectrum før jeg senker den:) Håper disse fjørene er bra, var ihvertfall billig..40/30 sett jeg har kjøpt, så blir spennende å se hvor lav den blir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Flott bil. Har hatt en sånn 2 år selv jeg. Solgte i fjor. Kanon grei bil. Hadde ingen problemer med min. Gikk godt og billig! Gratulerer!! Glad du senker.. så litt rar ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Fikk vaslet hjulbuene også, men dette ser ikke ut til å være nok, han som gjorde det sa jeg kunne komme tilbake om det ikke ble bra Ny grill er nå også montert! Settet er nå helt ferdigmontert, og ble veldig fornøyd med høyden bak, men foran ble den vel for høy, så blir vel senkeskåler da.. Det tar vel en stund før bilen har seget helt ned? Har bare noen dårlige mobilbilder akkurat nå, men skal få tatt noen nye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Jeg kjører med 35/15mm på min, men det tilsvarer 55/35 på en sedan siden coupèen er 20mm lavere. Jeg synst det gir en grei høyde på bilen uten at det byr på noen problemer, eller bakdekket tar såvidt opp i hjulbuen bak når jeg kjører over humper, men det er fordi jeg kjører med 265 dekk bak med et litt for høyt innpress.Visst du har M-Tech dempere trenger du ikke å bytte demperene. menne, når du bytter ut orginale fjørene på din coupe så er det senken på de fjørene du setter på som gjelder. så om du satt på 35/15 så tilsvarer det kun 35/15..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 ja det sier jeg ikke noe på, men iforhold til en sedan blir coupèen lavere med samme senkingen. Men uansett, sett på senkeskåler så blir dette bra ruberhai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 ble bra dette, hvordan ble stivheten bak da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Takker Anngående stivheten og kjøreegenskapene ble det jeg posetivt overasket, sitter mye bedre i svingene og krenger ikke så mye.. Ble forresten 40/30 senk om jeg ikke skrev det lenger opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redline Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 der vettu blir helt sjef med senke skåle herre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå