ruberhai Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 Var ute å tok noen bilder igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redline Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 jaja bynne å bli no pent pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 dæven! Bra bilder altså!!! Pen bil også forresten Du som har tatt bildene eller? Vi skulle ikke tatt en fotoshoot sammen til sommern da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 27, 2008 Forfatter Share Skrevet April 27, 2008 Takk for det Var en kompis som hjalp meg med å ta bilder Hadde vært fett å tatt noen bilder sammen ja ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 Lufta cammen litt mer da Min å MouM her på forumet sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Dårlig med oppdateringer her og ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 Chip er montert og dobble endestusser har kommet på, men har ikke hadd tid til å oppdatere noe i d siste, så drøyer med bilder til det blir flere ting som blir gjort i løpet av vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Meget pen bil Gratulerer.. Den senken så fin ut den! Er ikke sikker på hvordan senk jeg skal ha selv.. Men trenger ikke tenke på det helt ennå. Finner bilen min i signaturen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Takk for det Etter noen ønsker legger jeg ut et bilde av eksosen med det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Pen den bilen din, Christer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Begynner og bli en meget tøff bil synes jeg! Blei mye freshere med den eksosen! Noe sånt jeg kunne tenkt meg også Har du bytta bakpotta eller hele anlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Takk for det!, blir gjort litt og litt når pengene strekker til, forsatt mye igjenn, blir vel gjort en del i vinter om alt går etter planen! Ble selv meget godt fornøyd med eksosen. Ble kjøpt og montert på Svendsen Eksos i Trondheim. Måtte ha ny katalysator, så byttet denne og bakpotte med nye endestusser! Ble faktisk fetere lyd også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Fikk satt inn 6000k pærer i nærlys idag! For en utrolig forskjell!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Hvor mye betalte du for eksosen? Og 6000k nærlys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå