ruberhai Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Montert Angel Eyes ettermonteringsringer Kun desverre dårlig mobilbilde, men bedre enn ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Så bra ut dette Hvor kjøpte du? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 Gs bildeler. Kampanje nå, 650kr fram til 01.12. www.gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Fikk satt inn 6000k pærer i nærlys idag!For en utrolig forskjell!! Dette gjorde jeg også i går!.. Blei mye deiligere med 6000k.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Fin bil du har, med pene oppgraderinger Likte baklyktene dine godt, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 Idag kom julegaven fra Koed som jeg ga til meg selv! M3-fanger + carboninnsatser, tåkelys, bakrutesenker og litt tilbehør Nå gleder jeg meg bare til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Fikk satt inn 6000k pærer i nærlys idag!For en utrolig forskjell!! Er 4300K den orginale xenon styrken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 Er 4300K den orginale xenon styrken? Stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Idag kom julegaven fra Koed som jeg ga til meg selv! M3-fanger + carboninnsatser, tåkelys, bakrutesenker og litt tilbehør Denne fangeren vurderer jeg også, Vet GS har den, men jeg finner ikke denne på koed.no. Finner rieger sin "M3-look", men den er litt vel overdrevet etter min smak:) Hva er prisen på denne hos koed? Nice bil du har btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 Takk for det Den ligger på koed.no -> E46 -> Nye deler -> Diverse utvendig utstyr -> Styling, Frontspoiler M-Look.. Den er for øyeblikket på tilbud til 1500kr, men da er tåkelys utenom, pluss at jeg har valgt å kjøpe til "tåkelysdeksler" i carbon.. https://www.koed.no/functions/billede.a ... .jpg&map=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Takk for det Den ligger på koed.no -> E46 -> Nye deler -> Diverse utvendig utstyr -> Styling, Frontspoiler M-Look.. Den er for øyeblikket på tilbud til 1500kr, men da er tåkelys utenom, pluss at jeg har valgt å kjøpe til "tåkelysdeksler" i carbon.. https://www.koed.no/functions/billede.a ... .jpg&map=1 Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Pen bil du har der For legge ut bilder når du får på fronten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Du må legge ut bilder av bilen når du får montert fangeren Er litt skeptisk på hvordan helheten på touringen min blir med den fangeren, siden det ikke er lister på "M3-look"-fangeren. Sedan og Touring kom vel med lister, og Coupè kom uten. (Tenker da selvfølgelig på orginal-fangere, og M-TechII) MEN hvis du har tips til en bakfanger som matcher bra, så kom gjerne med det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 Skal få lakt ut nye bilder med skikkelig kamera til våren Disse delene samt en del deles til som skal bestilles opp nå i vinter skal lakkeres å monteres i april/mai håper jeg på! Anngående fangeren hadde jeg denne fangeren på gamlebilen, som du kan se link til tråden om her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=41667 Har aldri tenkt over dette med listene egentlig.. og siden jeg liker en clean stil ville jeg anbefalt M-Tech II bakfangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå