tigern1984 Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 På tide å snakke om nytt treff eller? Type vårmønstring? Ser for meg et treff der man kan samles og kjøre til f.eks. Stord og møte folk fra Haugesund, for å få litt størrelse liksom. Noen forslag til dato og evt. møteplass, innvendinger, eller ideer? Sette det litt frem i tid for å ha litt å planlegge på? Kom igjen folkens... Let's make plans!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tessa888 Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Ja er på tide med nytt treff snart vel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Absolutt på tide... ka med søndag 6 april? dersom det blir fint vær da.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 eg er lett med på treff igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Er med jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 ja no er har jo folk begynt og få på sommerfelg og masse reine fine biler... er med på den.. passer for meg 6 april som storkaren foreslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Blir det den 6. april og hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 BUMP!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 6. april burde gå bra for meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Er sugen som faen, men vi må jo overgå forrige treff, må jo ha noen nye biler og se på i tillegg Noen som har noen forslag til kor det blir treff i så fall? er faktisk meldt fin vær neste uke, så får håpe det holder seg igjennom hele helgen!!! Kjpt at jeg ikke har fått meg sommerfelger enda, men her snør det jo støtt og stadig så trenger ikke enda:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 er med jeg også. håper på å få skilter på 520en til dess.. men kunne jo vært greit med cruising.. begynt på vestkanten/loddefjord- også kjørt til feks stord- for å treffe fler biler. men jeg for min del vil heller kjøre om nesttun til arna, og til nordheimsund? syns veiene fra nesttun til nordheimsund er gøyere å kjøre på enn til stord. dessuten er det ingen ferger osv. fergen (husk at vi skal tur retur) koster litt.. så turen vil bli mye billigere om vi ikke tar ferge. også er det kanskje en kro eller lignende på voss (eller andre plasser, voss er bare en ide fra min side) som vi kan sitte inne å muligens ete litt, før vi kjører hjem igjen? jeg har liten tro på noen serlige temperaturer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigern1984 Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 Voss/Norheimsund er jo litt mer usentralt enn f.eks. Stord. Såg for meg å invitere folk fra haugesund og evt. stavanger for de som vil kjøre så langt. Det var vel for å få med mest mulig folk da... Setter vi 6.april, så gir det oss litt tid til å finne et sted osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 kan vist ikke 6 april, hadde regnet feil, var helgen før jeg hadde tid:P jaja... men dere andre må no bare kjøre på. Jeg er lett med på et stord treff, men da litt nermere sommeren:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Blir det treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 det ser ikke ut som folk bryr seg så veldig. eg er med hvertfall, de som vil må nesten si ifra sånn at vi vet ca hvor mange som er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå