Gå til innhold

Bimmerstreff i Bergen 3 mai 19.30 på Vestkanten

tigern1984
 Share

Anbefalte innlegg

På tide å snakke om nytt treff eller? Type vårmønstring? :)

Ser for meg et treff der man kan samles og kjøre til f.eks. Stord og møte folk fra Haugesund, for å få litt størrelse liksom.

Noen forslag til dato og evt. møteplass, innvendinger, eller ideer? Sette det litt frem i tid for å ha litt å planlegge på?

Kom igjen folkens...

Let's make plans!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er sugen som faen, men vi må jo overgå forrige treff, må jo ha noen nye biler og se på i tillegg :) Noen som har noen forslag til kor det blir treff i så fall? er faktisk meldt fin vær neste uke, så får håpe det holder seg igjennom hele helgen!!! Kjpt at jeg ikke har fått meg sommerfelger enda, men her snør det jo støtt og stadig så trenger ikke enda:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er med jeg også. håper på å få skilter på 520en til dess.. men kunne jo vært greit med cruising.. begynt på vestkanten/loddefjord- også kjørt til feks stord- for å treffe fler biler. men jeg for min del vil heller kjøre om nesttun til arna, og til nordheimsund? syns veiene fra nesttun til nordheimsund er gøyere å kjøre på enn til stord. dessuten er det ingen ferger osv. fergen (husk at vi skal tur retur) koster litt.. så turen vil bli mye billigere om vi ikke tar ferge. også er det kanskje en kro eller lignende på voss (eller andre plasser, voss er bare en ide fra min side) som vi kan sitte inne å muligens ete litt, før vi kjører hjem igjen? jeg har liten tro på noen serlige temperaturer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voss/Norheimsund er jo litt mer usentralt enn f.eks. Stord. Såg for meg å invitere folk fra haugesund og evt. stavanger for de som vil kjøre så langt. Det var vel for å få med mest mulig folk da... :) Setter vi 6.april, så gir det oss litt tid til å finne et sted osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...