///MPower Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 lørdag 3 mai kl 1930 på vestkanten/loddefjord i parkeringshuset på nest øverste plan! cruising ut i øygarden hvis folk vil det.. vel møtt..
-Roger- Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 ok... Hvis "tigern 85" leser dette må han skrive det inn i overskriften
Till Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Muligeter for at en ukjent kar kan slenge seg med på dette treffet ?
Till Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 jau da kommer eg og min lilla sjønnhet med klistremerkene på siden Innom
Jokkis Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Eg kan nok ikkje komme. Skal bytte bil. Så eg får heller komme en annen gang med rød E36 M3 cab.
Storkaren Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Jeg tar meg sikkert en tur, dersom det blir fint vær og vi blir lite biler, er jo parkeringen der med essoen rett bortenfor vestkanten flott sted å stå
-Roger- Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 FAEN, ser ikke ut som jeg kan komme heller :( Hadde avtalt kjøp av felger og skulle hente i dag, men han trekte seg og skulle plutselig ha mer penger... Har lyst og være med....
-Roger- Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Kan ikke kjøre med de felgene som jeg har nå... Er nesten på kordene og har 2 forskjellige bakdekk... Madammen har forresten touringen også, så jeg kan jo ikke kjøre den heller... Er invitert på grilling i kveld, men skal se om jeg heller får en kompis eller noe til å kjøre til vestkanten!
-Marius- Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Ble det noe av treffet? var desverre bortreis så fikk ikke anledning til å komme. Når blir neste treff?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå