Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja............................. FAEN :!:

Har ventet på disse M6 felgene i lang tid nå. Og de kommer nå på mandag. Det var for øvrig som avtalt.

Men, MEN! Var innom der idag, og problemet er innpress får jeg høre nå. Disse felgene har ET20 rundt baut, og det får jeg ikke godkjent sies det nå da :evil:

Load og rulleomkrets er ok, men jeg måtte ha ET15 bak?! Er dette riktig? Trodde man fikk godkjent std ET, men at rulleomkrets, load samt TUV for forskjellig dim framme og bak var baugen jeg?

Må æ ut på ny runde nå så blir æ arg. Her triller bil etter bil ut med pene hjul, også deiger jeg rundt på piggfrihjulene enda :cry:

Skrevet
Er ikke org. innpress på e39 ET20 da??

Jp, stemmer det. Og jeg skjønner nå enda mindre en tidligere :-k

Tror jeg må revurdere igjen, og nå haster det litt. Står på bar bakke igjen. Vet bare at 18" er min dim, og jeg ønsker bredere bak en framme. Problemet er budsjettet i huset som sier maks 15lapper :cry:

Har begynt å tenke litt på Hartge Classic igjen, men de passer ikke E39(min mening 8) ) M5 replica finner jeg bare med samme dim rundt baut. Hartge Classic2 finner jeg ikke replica av i Norge :?

Huff :(

Skrevet

Hvis de M6 felgene du har bestilt faktisk passer på bil (og det gjør de vel med ET20) er det vel bare og bruke de. Må du på død og liv ha de godkjent? Og de er jo innenfor tillatt avvik i innpress som er 7,5mm på hver side, totalt 15mm.

Har du bestilt 18" eller 19"?

Skrevet
Hvis de M6 felgene du har bestilt faktisk passer på bil (og det gjør de vel med ET20) er det vel bare og bruke de. Må du på død og liv ha de godkjent? Og de er jo innenfor tillatt avvik i innpress som er 7,5mm på hver side, totalt 15mm.

Jo da felgene går jo på, noen mm lengre inn en med ET15 som han sa. Problemet er den godkjenninga, jeg gidder ikke å legge om samt betale visning av bil hver gang man blir stoppet i teknisk. Jeg ønsker også å ha dette godkjent med tanke på videresalg senere. Senk er godkjent, og Chip som skal monteres skal også godkjennes. Tror dette letter salg en del.

Jeg har tenkt tanken på å få lånt meg noen felger med samme dim med papirer til å vise bilen med. Kan ikke tenke meg at noen legger seg ned og sjekker baksiden av felgen når man blir stoppet 8)

Har du bestilt 18" eller 19"?

Dim jeg hadde tenkt var 19 med litt gummi i bredden 235/265. Håper bare det ikke blir for hardt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...