morwik Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 (...)vi lever tross alt i en komuniststat Lykke til videre i livet!
THE WOLF Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 Hun hadde fått feil fordi hun ikke hadde stoppet i en bakke for og slippe forbi noen biler,også hadde hun fått feil for og ikke ligge i riktig gir????? Er vel ganske mye mer miljøskadelig og ta i gang med 40 tonn i en oppoverbakke vel,og kommer det noen bak da så tar det laaaaaaaang tid og komme igang igjen. Jeg har kjørt vogntog i 6 år,og ting er ikke akkurat som man leser i boka. Hadde ting vært som man leser i teoriboka hadde det ikke vært en enest ulykke heller.
E36Cab1 Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Skrevet Mars 12, 2008 Hun hadde fått feil fordi hun ikke hadde stoppet i en bakke for og slippe forbi noen biler,også hadde hun fått feil for og ikke ligge i riktig gir?????Er vel ganske mye mer miljøskadelig og ta i gang med 40 tonn i en oppoverbakke vel,og kommer det noen bak da så tar det laaaaaaaang tid og komme igang igjen. Jeg har kjørt vogntog i 6 år,og ting er ikke akkurat som man leser i boka. Hadde ting vært som man leser i teoriboka hadde det ikke vært en enest ulykke heller. Nettopp det eg sa til sensor også! En stopper ikkje i oppoverbakke med så mykje last,gjer bare vondt værre omtrent! Hadde fort oppstått farlige situasjoner hadde ho gjort slik han ville.. Eg har kjørt tungbil samt buss siden eg fekk lappen,og har fortsatt ting å lære,og feil gjer alle frå tid til annen. Men at en sensor skal komme med slike åpenbare feil og ha såpass dårlig vurderingsevne viser kun kor lite praktisk anlagt han er til å inneha en slik stilling. Når han sist sat bak rattet i stor bil er et mysterium,og korleis han kjørte er et større mysterium! Merker nok at eg er irritert over dette,og det stemmer! Størstedelen av problemet er arrogansen og likegyldigheten,samt "kongen på haugen"-innstillinga en møter i statlige organ slik som BT. Som sagt,spent på resultatet av dette...
E36Cab1 Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 Fått svar på klagen no. "Ettersom å ha lest klagen og samtaler med sensor,kan en ikkje finne at det har blitt gjort saksbehandlingsfeil eller andre faktafeil.Klagen er avvist." SHOCKING!!!!
Alex88 Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 følge etter ei førerprøve i personbil? originalt hehe, ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå