Gå til innhold

Prøvemontert 19*10" felger på E36.

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det så bra ut! Syns 19" på e36 er perfekt så lenge man har justertbart så man kan få høyden perfekt.

10" går fint på e36,men viktig med riktig impress. mye ågå på innover,så du må som regel øke impresset.

Jeg kjører 19 x 8.5 med 245/35/19 og 19x9,5 265/30/19 og da er det danseplass. Har prøvd 19x9,5 med 255/30/19 forann også og det går fint det også.

Har 42 impress på felga bak og 38 forann.

Neste nå blir 19x10 forann og 19x12 bak,men da må jeg ha på breddinga først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at folk har fått vanskeligheter foran. Ser også produsenter av justerbare senkesett sier fra at du muligens må space ut ved montering av disse. Men men. Shit samma :)

Det var ingen problemer med plass i forhold til understellet på min gamle -93 M3. Den hadde jeg orginale Hartge classic i 8" og med 235/35 dekk på foran. Måtte valse litt i hjulbuen, men ellers ingen problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ET 40 på de. De subbet litt i hjulbuen og i innerskjerm ved fullsving. Jeg valset hjulbuen, så da var hvertfall det problemet løst.

Det er veldig lenge siden jeg hadde den bilen, men mener også att det subbet litt øverst i hjulbuen, men det har nok med maks senket bil og banekjøring å gjøre.. Tror nok ikke det vil være ett problem ved vanlig bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...