-Anders- Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Med så breie hjul og det innpresset der sammen med coilovers blir det nok problematisk på innsiden. Må sikkert space ut litt. Men var veldig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Jeg trodde kansje 19" ville se for stort ut på E36, med det ser veldig bra ut! Og gratulerer med utrolig fete felger... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 Med så breie hjul og det innpresset der sammen med coilovers blir det nok problematisk på innsiden. Må sikkert space ut litt. Men var veldig pent! Fjøra blir fortsatt stående for seg selv om det var det du tenkte på? Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 Trodde og 19" muligens blei voldsomt på E36 men synes faktisk nå at de bør være såpass store Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Har hørt at folk har fått vanskeligheter foran. Ser også produsenter av justerbare senkesett sier fra at du muligens må space ut ved montering av disse. Men men. Shit samma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Det så bra ut! Syns 19" på e36 er perfekt så lenge man har justertbart så man kan få høyden perfekt. 10" går fint på e36,men viktig med riktig impress. mye ågå på innover,så du må som regel øke impresset. Jeg kjører 19 x 8.5 med 245/35/19 og 19x9,5 265/30/19 og da er det danseplass. Har prøvd 19x9,5 med 255/30/19 forann også og det går fint det også. Har 42 impress på felga bak og 38 forann. Neste nå blir 19x10 forann og 19x12 bak,men da må jeg ha på breddinga først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Har hørt at folk har fått vanskeligheter foran. Ser også produsenter av justerbare senkesett sier fra at du muligens må space ut ved montering av disse. Men men. Shit samma Det var ingen problemer med plass i forhold til understellet på min gamle -93 M3. Den hadde jeg orginale Hartge classic i 8" og med 235/35 dekk på foran. Måtte valse litt i hjulbuen, men ellers ingen problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 Hva var ET`n på de R Andersen? Lurer på og space ut foran, stryker plasten i innerskjermen når jeg legger fullt over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Det var ET 40 på de. De subbet litt i hjulbuen og i innerskjerm ved fullsving. Jeg valset hjulbuen, så da var hvertfall det problemet løst. Det er veldig lenge siden jeg hadde den bilen, men mener også att det subbet litt øverst i hjulbuen, men det har nok med maks senket bil og banekjøring å gjøre.. Tror nok ikke det vil være ett problem ved vanlig bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Fine hjul, brukte ja, sånn er det med gjerrige bønder. Synd de blir besudlet med en så harry senka bil da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 19 på E36 krever jo masse senk da, ellers ser det jo ut som bilen står på stylter. Skjønner ikke hva du mener med harry her men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Regner med at "conan" kjenner trådstarter. Det der kan da ikke være ment seriøst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Kjenner ikke krs nei, jeg syntes det var møkk harry og det har jeg vel lov til? Skikkelig kebab stuk. usjamei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Hmm.. okei. Rart å fyre løs med fattige bønder osv. over noen felger synes jeg men. Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå