Dirty Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Kjenner ikke krs nei, jeg syntes det var møkk harry og det har jeg vel lov til? Skikkelig kebab stuk. usjamei Og jeg håper får din skyld at det ikke er Crom Felger du har på kjerra de. (Avatar bilde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 sexye felger, samme som jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Det ble Schmøøø ; ) snakker om kebebnorsk i norsken, haha : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 selger de kebab i namsos da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Oy oy oy, det der var direkte heslig lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Kjenner ikke krs nei, jeg syntes det var møkk harry og det har jeg vel lov til? Skikkelig kebab stuk. usjamei Og jeg håper får din skyld at det ikke er Crom Felger du har på kjerra de. (Avatar bilde) Nopedope, er 18" ASA revolution gett . Kebab selges vel snart over alt eller. Flere kebab sjapper enn gode pizza sjapper i dette landet jo. Dessuten trenger det vel ikke værra kebabsjapper selv om det er kebabtraller til stede vel. Mener jeg så kebabsjappe der når jeg var der i høst ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 selger de kebab i namsos da? Har god kebab vi kom å prøv i sommer ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 hehe hvor ligger sjappa da? har bare vært i namsos 2-3 ganger , men finner nok fram hvis det er god kebab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 den gamle nabo heter det, ikke kebabsjappe da, men jævla god kebab ;D Ligger i sentrum, ved det nye "storsentre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 skal huske på det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 vil dere snakke om kebab, så lag en egen tråd for det! "conan" du kjøpte vell e30'n din ny fra bmw du da, kan jo ikke kjøpe brukt! da er du gjerrig vettø.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 vil dere snakke om kebab, så lag en egen tråd for det! "conan" du kjøpte vell e30'n din ny fra bmw du da, kan jo ikke kjøpe brukt! da er du gjerrig vettø.. Den store kebab tråden, for oss med kebabtralle kan den hete:) Jepp tralla var ny fra fabrikk den ja.. Her kjøpes det kun nye ting ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Forøvrig blodharry med 18" på E30. Altfor stort på den bilen. Bare for å fyre litt fra denna kanten også Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 Greit nok om du ikke liker det "conan" men å begynde og kalle folk bønder og gjerrige på den grunn er jo virkelig og dra det langt mener jeg... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... sc&start=0 Skal faktisk ikke begynde engang med hva jeg synest om din smak, bare glad jeg ikke deler den med deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Ble skambra. Akkurat sånn vi liker det. Det skal være bredt og litt strekk i dekket Liker bilen din, hadde vært ubernice med m-dørlister og nye framlykter. Baklyktene er utrolig pene på sølv. De ebay-blinklysene er like ut som lexus-lys da Nei, men de passer bare ikke, jo mer man ser på de. Og så lekker de jo mengder med vann.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå