Gå til innhold

Prøvemontert 19*10" felger på E36.

Anbefalte innlegg

Kjenner ikke krs nei, jeg syntes det var møkk harry og det har jeg vel lov til? Skikkelig kebab stuk. usjamei

Og jeg håper får din skyld at det ikke er Crom Felger du har på kjerra de. (Avatar bilde) :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjenner ikke krs nei, jeg syntes det var møkk harry og det har jeg vel lov til? Skikkelig kebab stuk. usjamei

Og jeg håper får din skyld at det ikke er Crom Felger du har på kjerra de. (Avatar bilde) :lol::lol:

Nopedope, er 18" ASA revolution gett 8) . Kebab selges vel snart over alt eller. Flere kebab sjapper enn gode pizza sjapper i dette landet jo. Dessuten trenger det vel ikke værra kebabsjapper selv om det er kebabtraller til stede vel. Mener jeg så kebabsjappe der når jeg var der i høst ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil dere snakke om kebab, så lag en egen tråd for det! :roll:

"conan" du kjøpte vell e30'n din ny fra bmw du da, kan jo ikke kjøpe brukt! da er du gjerrig vettø..

Den store kebab tråden, for oss med kebabtralle kan den hete:)

Jepp tralla var ny fra fabrikk den ja.. Her kjøpes det kun nye ting ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skambra. Akkurat sånn vi liker det. Det skal være bredt og litt strekk i dekket :D

Liker bilen din, hadde vært ubernice med m-dørlister og nye framlykter. Baklyktene er utrolig pene på sølv. De ebay-blinklysene er like ut som lexus-lys da :P Nei, men de passer bare ikke, jo mer man ser på de. Og så lekker de jo mengder med vann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...