Singda Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Som topicen sier.. Helt ny k810i, ligger i orginaleske, ikke tatt opp engang. Følger med 3 stk minnekort, og 2 ekstra usb kabler. verdi nytt på dette nermer seg 4000,- selger altså for MINST 2500,- Har du tenkt å kjøpe denne type mobil så hvorfor ikke kjøpe denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Hei igjen Bud på 2000 + frakt står fortsatt ved lag. Frøkna fortsatt mobilløs Pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2008 Hei Skulle hatt en tlf til datteren min og var i butikk i dag. Kunden forran meg stod m se 810 som slo seg av etter forgodtbefinnende. Er din ok, følger det m kvitt/garanti? Bud på 2000 gitt + frakt hvis alt ok. Pedro Alt er 100% ikke åpnet ifra esken engang, det følger med kvitering ja, og garanti er jeg ikke sikker på men alle telefoner som er nye med kvitering har vell garanti? Glemte å nevne at mobilen er åpen for alle abbonemang selfølgelig å er ikke sperret til noe. 2000,- synes jeg blir litt for lite, med tanke på at det følger med 3 minnekort og 2 usb Jeg KAN selge den for 2500 inkl frakt, men vill egentli ikke selge den for mindre en det desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Jeg har samme telefon, bruker den mye og har så langt aldri hatt noe problem med den Har hatt den siden den kom på markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Har slik en selv funker topp den. men er endel jeg kjenenr som har hatt problemer med den. at den slår seg av. men så lenge det er kvittering. er det ingenting å frykte God Mobil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2008 Jepp er en kjempemobil. Har hatt en slik før å var kjempefornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 bump;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 2500,- inkl frakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 B-to tha ump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå