CrZyWiz Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Velholdt og pen Ford Sierra Cosworth 4x4 vurderes solgt! Skjeldent pen og velholdt bil med lav garantert km. Servicehefte samt kvitteringer fra tidligere eiere medfølger. Disse er skjeldne! Nettopp hatt oljeservice på Motor, Gir og fordelingskasse, samt nye bilstein dempere rundt om. Eu godkjent i Januar 08. Ny Lamdasonde og vannføler. Bilen er en 92mod som ble importert fra Italia. Bilen var da orginal å ble utstyrt med nye pakninger og diverse oppgraderinger i motor før chiping. Av utstyr kan det nevnes. MSD 380 Chip 3bar map sensor Siemens 3102 599cc dyser GrpA toppakning 3" Moongoose eksosanlegg Sort Recaro Skinn interiør 4x El vinduer El Soltak El Speil Aircondition Er montert lagunaleppe etter bildene ble tatt. Bilen er skodd med 17" RS felger samt orginale 15" Cosworth felger med gode piggdekk på vinter. Alt i alt en veldig pen bil som må prøves for rett inntrykk! Ring for mer info! Mob. 958 03 477 Annonseselgere er uønsket Utstyr ABS Aircondition Alarm Alu. felger Diffsperre EU-godkjent El. just.speil El. vinduer x 4 Farget glass Galv. karosseri Just. ratt Kurve/tåkelys Midtarmlene Nedfellb. baksete Radio/CD S./V. hjul Sentrallås Servicehefte Servo Skinn Skinnratt Soltak Sportsseter Sportsunderstell
Ron Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 Du MÅ si ifra om du skal selge felgene!! Har leita hele verden i rundt etter nøyaktige slike felger!! -90960698-
Azeton Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Pris antydning på noe sånt? bildene fungerer ikke her ihvertfall
conan Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Ikke her heller. Ikke legg ut thumbnail bilder, de blir så små.
Patrick B Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Km-Stand og prisantydning? Pen bil forøvrig. Kunne tenkt meg en slik vinterbil
CrZyWiz Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 Bilen ble solgt igår, 17 timer etter jeg la ut annonsen. det sykeste jeg har opplevd, hehe
Ron Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 var en fin bil da,kjedelig motorom,men en pen bil å så NYYYYYDELIGE felger da fikk du mye for den?
CrZyWiz Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 Orginalt motorrom, noe som tydeligvis er en fordel på disse ser jeg Prisen ble 140 som jeg krevde. Men har ikke levert fra meg bilen enda, er litt trist. vet ikke helt om jeg vil Faen ta man skal bli gla i bilen.
caaatooo Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Jeg er ikke overraska over at du fikk solgt den så fort Tommy, for den bilen er et smykkeskrin! Er ikke mange så strøkne, ikke-resturerte Sierra Cosworther igjen på markedet Blir det ny Bimmer nå? ;)
CrZyWiz Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 Cato: Nei dette hadde jeg ikke trodd, den lå ute til salgs en halv dag så var den solgt. nesten så jeg angrer på at jeg ikke satte prisen høyere, men ville kansje vært litt urealistisk. MEN, nå blir det ny Bimmer er derfor den selges. Var igrunn det Cossien skulle være, en morsomt vinterbil som var rimelig slik at jeg kunne spare litt penger til Bimmer
caaatooo Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Cato: Nei dette hadde jeg ikke trodd, den lå ute til salgs en halv dag så var den solgt. nesten så jeg angrer på at jeg ikke satte prisen høyere, men ville kansje vært litt urealistisk.MEN, nå blir det ny Bimmer er derfor den selges. Var igrunn det Cossien skulle være, en morsomt vinterbil som var rimelig slik at jeg kunne spare litt penger til Bimmer Hva har du sett deg ut denne gangen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå