///Mysild Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 åssen side skal jeg sote på? baksiden, eller framsiden av linsa? evt, vil det gå med en strømpe over som man kan gjøre på e30?
sveinern2 Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 hehe, ikke at jeg har gjort de på bil... Men på mc`n gjor jeg det fra innsida, ble bra de
///Mysild Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Skrevet Mars 12, 2008 innsia glasset ja men tenker på linsa
Hazard Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Jeg lakka mine på utsiden. kjøpte sotelakk fra bilxtra og klarlakk;) resultat: http://i184.photobucket.com/albums/x250 ... C00821.jpg http://i184.photobucket.com/albums/x250 ... C00859.jpg
Hazard Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 spørs vel på hvor mye du soter, å hvem du møter på
///Mysild Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 baklyktene ja hehe... men jeg snakker om front lykter hehe...
Superbeetle Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Folie? Har hørt noe om at hvis du bruker spray så blir så mye av varmen stengt inne og du kan skade reflektor og glass. Jeg har prøvd meg med slik folie, men fikk det ikke helt bra til.. Har igrunn funnet ut at alt som er uorginalt og helst billig er noe dritt Evt så angrer man etter en stund.. Men det er jo mulig å ta ut de to glassene inne i lykten å tre en strømpe over dem? kan være at det hadde sett pent ut?
///Mysild Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 ja, er i vurderinga... men har jo 8 linser, så hvis det ikke blir fint på de ene setter, bytter jeg bare igjen hehe... skal lakkes med klarlakk,herder, og sort i såfall
///Mysild Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 planen det ja! MEN, hvordan har han gjort det? der problemet ligger... men jeg skal ikke ha gult da hehe
Superbeetle Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Ingen gult? hmfr....whaaat? Ser ut som det ene glasset er lakkert gult og det andre sort.. Og at ytterglasset ikke er rørt. Men fra hvilken side glassene er lakkert.. Det vet jeg ikke..Tror kanskje at jeg ville gjort det fra utsiden..
///Mysild Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 hehe tenker som med solfilm på vinduet jeg... hvis jeg soter fra innsiden, så er det lettere å få lys ut, og ikke inn, og hvis jeg soter motsatt vei, vil vel lyset bli "reflektert" tilbake? eller hva mener du?
Superbeetle Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 hm.....men hvis du legger solfilmen på utsiden så blir det ikke motsatt Bare sånn btw....hehe... Jeg tenkte mest på hva som er penest ut.. En bakrute som er lakkert fra innsiden ser meget pen ut fra utsiden(utpå glasset) mens inni ser det ikke ut, når lyset går igjennom.. Vil det da si at du bør lakkere glassene fra innsiden det da gjerne?
///Mysild Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Skrevet Mars 14, 2008 u tell me hehe... lakker de fra baksia jeg tenker jeg... prøver det først, så får jeg heller snu det etterpå i såfall hehe enig? altså sote nærmest pæra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå